TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a Richter roadshow

7952
2017-ben is folytatódik a Richter Gedeon Nyrt. országos szűrőprogramja, az Egészségváros.
Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

A magyar civilek újra együtt kampányolnak

7947
A MACI - Magyar Civilszervezetek kommunikációs kampány nem egy szervezet, így nem is jogosult az 1%-ra.
A fesztivál célja: egy új mentőmotor árának összegyűjtése, mert fele annyi rohammotor van, mint amennyire szükség lenne.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

7944
Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek adományozta.
A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is.
Hiánypótló online tanácsadó szolgáltatást létrehozásával folytatódik az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone együttműködése a kapcsolati erőszak elleni küzdelemben.

Fehér bot, fehér fény, fehér szaxofon

7929
Marcellina jótékonysági koncertsorozatot szervez a Vakok Állami Intézetének javára.

LEGO rendőr is védi a gyerekeinket

7927
A XII. kerületi Kós Károly Általános Iskola előtti gyalogátkelőhelyen segítette a kisiskolások biztonságos átkelését egy LEGO City rendőr.
Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy a Mosolyfestők Alapítványt támogathassa.
A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.
A MACI legújabb kampányában is azt közvetíti, hogy tudja megváltoztatni az emberek életét egy civilszervezet.
Közönségszavazási szakaszba lépett az Energy Globe Magyarország díjért folyó fenntarthatósági verseny, amelynek győzteseit a március 7-i díjátadó gálán ismerheti meg a közönség.
A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése