TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
Immáron negyedik alkalommal adományozott „Díj a Törődésért” elismerést a KRIO Családi Őssejtbank a kismamák által legjobbnak tartott hazai szülészetnek.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Harley Davidsonon jött a Mikulás

7581
A motorosok jó szíve és önzetlen szeretete újra megmutatkozott, amikor rekordszámú csomagot kézbesített a Harley Mikulás.
Összesen 14 magyar városba látogatott el idén az adventi időszakban a Coca-Cola Karácsonyi Karaván, fedélzetén a Magyar Vöröskereszt önkénteseivel.
A törődésre és gyengédségre ösztönző Milka Karácsony Express személyre szóló üzenetek továbbítására született.
A L'Occitane en Provence és a nagyszabású pop-show-musical csapata idén karácsonykor közös akciót indít a látássérültekért.
A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány egész évben különböző akciók keretében kívánta felhívni a figyelmet az újraélesztés fontosságára, és erre a napra is külön kampányt indít.
A Magyar Adományozói Fórum (MAF) pályázatának díjait adták át 2015. október 1-jén a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak.

Ők kapták a legtöbbet adónk 1%-ából

7543
Többet ért az szja 1% és többen is rendelkeztek róla az idén, így 10%-kal bővült a civileket illető adóhányad összege.

Társadalmi profit = Üzleti profit?

7540
A hazai CSR események egyik legnépszerűbb rendezvényére, a korábbi évekhez hasonlóan, jelentős számú, közel 150 résztvevőt vár a MAF.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.

Te hogyan tennéd jobbá a világot?

7511
Ezzel a címmel hirdetett pályázatot az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az ARC.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése