TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

LEGO rendőr is védi a gyerekeinket

7927
A XII. kerületi Kós Károly Általános Iskola előtti gyalogátkelőhelyen segítette a kisiskolások biztonságos átkelését egy LEGO City rendőr.
Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy a Mosolyfestők Alapítványt támogathassa.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...
A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.
A MACI legújabb kampányában is azt közvetíti, hogy tudja megváltoztatni az emberek életét egy civilszervezet.
Közönségszavazási szakaszba lépett az Energy Globe Magyarország díjért folyó fenntarthatósági verseny, amelynek győzteseit a március 7-i díjátadó gálán ismerheti meg a közönség.
A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.
Egy éves a fogyatékossággal élő emberek által működtetett Nem Adom Fel Cafe & Bar.
A Budapest Bank és a Békéscsabai Bankműveleti Központ munkatársai 1,6 millió forintot adományoztak a Viharsarki Koraszülöttmentő Alapítványnak.
2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.
A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány még az elmúlt évben indított gyűjtést két elöregedett altatógép lecserélésére.
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése