TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

200 millió szoftverre

1761
(BTL.hu) Nagy sikert ért el a Magyarországon a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány által koordinált CivilTech program tavaly, így több mint 200 millió forint piaci értékű szoftveradományhoz jutottak a hazai alapítványok, egyesületek. A program a TechSoup partnerségével valósult meg.

Éves akciótervet támogatnak

1752
(BTL.hu) Idén kilencedik alkalommal hirdeti meg a Tesco azt a programját Magyarországon, amely hátrányos helyzetű társadalmi csoportok támogatását, illetve helyzetük javítását célzó programok felkarolását tűzte ki céljául. Az év támogatottja elnevezésű pályázat mintegy 20 millió forintos keretösszege az egyik legnagyobb egyösszegű vállalati adomány hazánkban.

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

BEH: újabb három Avantgarde év

1748
(BTL.hu) Ismét az Avantgarde Group felel a fiatalok egészségmegőrzésre fókuszáló Béres Egészség Hungarikum Program (BEH) kommunikációjáért.

Londonig ötpróbáznak

1746
(BTL.hu) Az EDF Démász Zrt. 2011-től névadó szponzorként segíti az Ötpróba elnevezésű szabadidősport eseménysorozatot. A másfél évet átölelő aktivitás Budapesten és 18 magyarországi nagyvárosban, havonta legkevesebb 20-20 szabadidősport rendezvényt tudhat magáénak. A legjobban teljesítő versenyzők között a 2012-es londoni olimpiára szóló belépőjegyeket sorsolnak ki, a győztes iskolák értékes sportszer csomagokkal gazdagodnak.

Fogyaszthatóan a fenntarthatóságról

1744
(BTL.hu) A Magyar Telekom kezdeményezésére Fenntarthatósági Média Klub jött létre a hazai vezető nyomtatott, elektronikus és online sajtóorgánumok részvételével. A Klub tagjai a telekommunikációs vállalat mellett az Rtl Klub, a Tv2, a Sanoma, a Class Fm, a CEMP csoport (Index), az Origo, a Metropol és az Axel Springer. Az induló program részét képezi egy pályázati rendszer és a sajtó számára alapítandó díj.

Újságírók a sportos gyerekekért

1730
(BTL.hu) Az UEFA Bajnokok Ligája közelgő döntője miatti, a sport iránt erősödő érdeklődést kihasználva, az UniCredit Bank pályázatot hirdet újságírók számára. A pályázat célja, hogy ösztönözze olyan publikációk megjelenését, amelyek a gyerekek és fiatalok sportját, mozgással összefüggő egészséges életmódját népszerűsítik, illetve segítik pénzügyi kultúrájuk fejlődését.

A szurkoló dönt

1724
(BTL.hu) A Borsodi Sörgyár a korábbi hagyományait folytatva az idén is jelentős összeggel – minimum 40 millió forinttal – kívánja támogatni a hazai labdarúgást. Ugyanakkor idén egy újszerű fogyasztói promóció során a vásárlók nem csak további adományhoz juttathatják a csapatokat, hanem maguk dönthetik el, hogy melyik klubot kívánják támogatni. Az akcióban a csapolt sör értékesítése révén a vendéglátóipari egységek is részt vesznek.

Arany nyúl és Lindt pillanatok

1715
(BTL.hu) Roger Federer, mint a Lindt svájci csokoládé nagykövete, az aláírásával ellátott különleges porcelán Lindt Arany Nyuszit bocsátja aukcióra az SOS Gyermekfalu támogatására. A vállalat a Vaterával közösen bonyolítja le az akciót. Az árverést megelőzi egy fotóverseny, amelyet a márka magyar nyelvű Facebook rajongói oldalán indítanak el.

Személyes márkaépítés

1712
(BTL.hu) Húsz szerencsés jelentkező közösen készítheti el egy online felületen az első közösségi művészeti alkotását ef Zámbóval, a magyar underground élet polihisztorával. Az egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően a művész személyesen festi majd meg a Facebook közönségének segítségével kiválasztott alkotást, amelyet végül aukció keretében árvereznek el jótékony célra. Ef Zámbó István személyes márkaépítésében a Grey reklámügynökség vesz részt.

Innovátorok klubja

1706
Az Invitel nevével fémjelzett innovációs seregszemlén több tucat hazai kis- és középvállalkozás, egyetemi és főiskolai hallgató mérettette meg az elmúlt évben megvalósított fejlesztési terveit. Az InnoMax és InnoApps pályázat eredményének kihirdetésére és a díjak átadására az InnoMax Gálán került sor március 2-án, a Művészetek Palotájában. A fejlesztés iránti elkötelezettség a rendezvény külső jegyeiben is megmutatkozott: óriás ledfal, kivetítők, egyedi design elemek és holotouch presenter tette egyedivé a helyszínt.

Karitatív bélyeg

1702
(BTL.hu) A Magyar Posta értékjelzés nélküli feláras forgalmi bélyeg kibocsátásával hívja fel a figyelmet a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) munkájára.

Kérdezz a sikeres vállalkozóktól

1693
Öt évvel ezelőtti indulása óta még egyszer sem volt ilyen sok jelentkező a Dreher Sörgyárak Zrt. által alapított a „Jövő Fiatal Vállalkozója” pályázaton: 236-an regisztráltak 33 felsőoktatási intézményből. A Corvinus Egyetemen hatalmas érdeklődés mellett megtartott nyitóeseményen az érdeklődők első kézből kaphattak hasznos információkat, és hallhattak inspiráló siker-sztorikat neves vállalkozóktól.

Köszönjük köszi!

1695
(BTL.hu) A Cba és a Procter&Gamble A közösség szíve (köszi) program 2010. őszi gyűjtőakciója révén összegyűlt adományokat tíz megye egy-egy gyermekotthona kapja: egyenként mintegy 1 millió forintos támogatásban részesülnek.

Útra keltek az okos segítők

1688
(BTL.hu) Elindult a Segíts okosan! program országjáró roadshow-ja. A mentők munkáját segítő nagyszabású kampány február 10. és március 31. között országszerte öt helyszínen várja reggeltől-estig az érdeklődőket a helyi Tesco Áruházakban, ahol szakemberek segítségével sajátíthatják el az életmentés legfontosabb alapelveit és technikáit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3031323334353637383940414243 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése