TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A média is kerüljön közelebb!

1392
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány és a Kerülj közelebb! kampány stábja pályázatot hirdet újságíróknak. Olyan riportokat, cikkeket várnak a pályázatra, ami a fogyatékos emberek mindennapjairól, akadályairól, sikereirõl, vagy az ép és fogyatékos emberek viszonyáról szól. A pályázat pénzdíját a Sanofi-Aventis ajánlotta fel.

Tesco a rászorulókért

1387
(BTL.hu) Decemberi jótékonysági akciói révén mintegy 38 millió forinttal járult hozzá a Tesco a nélkülöző családok életének megkönnyítéséhez. A vásárlók segítségével az áruházlánc a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Ringier médiavállalat karitatív kezdeményezései által segítette a rászorulókat.

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Kevés stratégiai CSR

1379
(BTL.hu) Egy 100 közép-kelet-európai céget feltérképező felmérés szerint szerint regionális szinten csak tizenöt vállalat számol be részletesen önkéntességi programjáról, melyek közül három magyar. Az eredmények alapján a pénzügyi szektor képviselői bizonyultak a legjobbnak ezen a területen.

Földmentő olimpikonok

1376
(BTL.hu) A Klíma Klub látványos, békés felvonulást szervez 2011. január 18-án a Lánchídon, Olimpikonok a Föld Megmentéséért címmel. A rendezvény védnöke Tarlós István Budapest főpolgármestere.

Hódolat a hódoknak

1374
(BTL.hu) Január 11-én indította el az OBI Hungary Retail Kft. és a WWF Magyarország a korábbi években már nagy sikert aratott és nemrég CSR szakmai díjban részesült hódóra-sorozatot. Az idei hódórákon 19 város több mint 2600 általános iskolás diákja ismerkedhet meg Európa legnagyobb rágcsálójával. A természetvédelmi órákat januárban és februárban tartják meg az OBI tizennyolc vidéki áruházában, valamint két budapesti helyszínen.

20 ezer like az Invitelnek

1368
(BTL.hu) Az Invitel is belépett a web2-es kommunikáció világába, a november elején indult Facebook oldalt nemcsak tájékoztatásra, de aktív kommunikációra is használja a vállalat, egyfajta speciális online ügyfélszolgálatként. Az cég szeretné ügyfelei számára még kényelmesebbé és könnyebbé tenni az információszerzést és lehetőséget kíván adni arra, hogy észrevételeiket, javaslataikat megosszák, kérdéseket tegyenek fel, vagy felhívják a figyelmet az esetleges problémákra.

Bringa brigád

1365
(BTL.hu) Január első felétől folyamatosan frissülő cikkekkel, programajánlóval és oktató videókkal várja a hazai bringás társadalom képviselőit a McDonald’s CSR programjának új portálja. A bringamania.hu célja, hogy egy olyan gyűjtőbázissá váljon, amely összefogja azokat az információkat, amelyek egy kezdő biciklis, vagy akár egy profi versenykerékpáros számára fontosak lehetnek.
(BTL.hu) John Nash ma nehezen kapna munkát Magyarországon, ami részben a sajtó azon hozzáállásának is a következménye, miszerint a mentális betegek egyúttal potenciális bűnözők is. Hulej Emese, a Nők Lapja újságírója ezzel a megbélyegző magatartással szállít szembe cikkében, s ezzel érdemelte ki az Antistigma-díjat.
(BTL.hu) A Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt támogatják azok, akik a 1788-as Telekom Adományvonalat hívják vagy sms-t küldenek 2011. január és február hónapban.
(BTL.hu) Két pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK), melyekben az elmúlt esztendő legkiemelkedőbb egészségügyi kommunikációs szakemberét, valamint legjobb egészségügyi kampányát keresik.
(BTL.hu) „hello holnap!” néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indít december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom. A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2728293031323334353637383940 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése