TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

177 milliós rekord

1813
(BTL.hu) Mindössze hat nap alatt rekord összegű adomány, 177 millió forint érkezett be az SMS-ekből az Rtl Klub ValóVilág4 jótékonysági akciójának révén. Ezzel a csatorna minden idők legsikeresebb televíziós adománygyűjtését vitte véghez.

Zöld Tesco

1796
(BTL.hu) Három napon keresztül várja a környezettudatos érdeklődőket a Zöld Tesco stand a Papp László Budapest Sportarénában.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Olvass esti mesét kampány

1783
(BTL.hu) Pályázatot írt ki a Médiaunió a 2011-es társadalmi célú kommunikációs kampányának lebonyolítására: a kreatív, valamint a pr feladatok elvégzésére. Olyan ügynökséget keresnek, amely pro bono vállalja a munkát.

Gyűjtenek a villa lakók

1782
(BTL.hu) Március 14-én, hétfőn hirdette meg az Rtl Klub a ValóVilág4 jótékonysági akcióját. A műsor révén mindössze három nap alatt az sms-ek által 25 millió forintot sikerült összegyűjteni a “Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány” javára, de a kitűzött cél ennek az összegnek a duplája.

Környezetvédő vásárlók

1777
(BTL.hu) A Tesco-Global Áruházak Zrt. 5 hónapos akciója során mintegy 9 millió darab PET-palackot és 33 millió darab alumíniumdobozt gyűjtöttek össze a vásárlók, akik az aktivitás során nyereményjátékban is részt vehettek.

Animáció volt a nyerő a Mol-nál

1775
(BTL.hu) Átadták a Mol egyetemistáknak és pályakezdőknek szóló Image pályázatának díjait a budapesti Szatyor Bárban. Az összesen 2 100 000 forint értékű elismeréseket Pánczél Andrea, kommunikációs igazgatója nyújtotta át.

Egyperces gyermekölelés

1768
(BTL.hu) A Down Egyesület meghirdette az "Egyperces gyermekölelés" eseményt a Down Világnapi rendezvény záróakkordjaként. A vasárnap a Vígszínházban helyet kapó program-kavalkád célja, hogy bebizonyítsa, megvalósítható a sérült és egészséges gyermekek integrációja.

200 millió szoftverre

1761
(BTL.hu) Nagy sikert ért el a Magyarországon a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány által koordinált CivilTech program tavaly, így több mint 200 millió forint piaci értékű szoftveradományhoz jutottak a hazai alapítványok, egyesületek. A program a TechSoup partnerségével valósult meg.

Éves akciótervet támogatnak

1752
(BTL.hu) Idén kilencedik alkalommal hirdeti meg a Tesco azt a programját Magyarországon, amely hátrányos helyzetű társadalmi csoportok támogatását, illetve helyzetük javítását célzó programok felkarolását tűzte ki céljául. Az év támogatottja elnevezésű pályázat mintegy 20 millió forintos keretösszege az egyik legnagyobb egyösszegű vállalati adomány hazánkban.

BEH: újabb három Avantgarde év

1748
(BTL.hu) Ismét az Avantgarde Group felel a fiatalok egészségmegőrzésre fókuszáló Béres Egészség Hungarikum Program (BEH) kommunikációjáért.

Londonig ötpróbáznak

1746
(BTL.hu) Az EDF Démász Zrt. 2011-től névadó szponzorként segíti az Ötpróba elnevezésű szabadidősport eseménysorozatot. A másfél évet átölelő aktivitás Budapesten és 18 magyarországi nagyvárosban, havonta legkevesebb 20-20 szabadidősport rendezvényt tudhat magáénak. A legjobban teljesítő versenyzők között a 2012-es londoni olimpiára szóló belépőjegyeket sorsolnak ki, a győztes iskolák értékes sportszer csomagokkal gazdagodnak.

Fogyaszthatóan a fenntarthatóságról

1744
(BTL.hu) A Magyar Telekom kezdeményezésére Fenntarthatósági Média Klub jött létre a hazai vezető nyomtatott, elektronikus és online sajtóorgánumok részvételével. A Klub tagjai a telekommunikációs vállalat mellett az Rtl Klub, a Tv2, a Sanoma, a Class Fm, a CEMP csoport (Index), az Origo, a Metropol és az Axel Springer. Az induló program részét képezi egy pályázati rendszer és a sajtó számára alapítandó díj.

Újságírók a sportos gyerekekért

1730
(BTL.hu) Az UEFA Bajnokok Ligája közelgő döntője miatti, a sport iránt erősödő érdeklődést kihasználva, az UniCredit Bank pályázatot hirdet újságírók számára. A pályázat célja, hogy ösztönözze olyan publikációk megjelenését, amelyek a gyerekek és fiatalok sportját, mozgással összefüggő egészséges életmódját népszerűsítik, illetve segítik pénzügyi kultúrájuk fejlődését.

A szurkoló dönt

1724
(BTL.hu) A Borsodi Sörgyár a korábbi hagyományait folytatva az idén is jelentős összeggel – minimum 40 millió forinttal – kívánja támogatni a hazai labdarúgást. Ugyanakkor idén egy újszerű fogyasztói promóció során a vásárlók nem csak további adományhoz juttathatják a csapatokat, hanem maguk dönthetik el, hogy melyik klubot kívánják támogatni. Az akcióban a csapolt sör értékesítése révén a vendéglátóipari egységek is részt vesznek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3132333435363738394041424344 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése