TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Állati segítség

1445
(BTL.hu) Az Ikea magyarországi áruházai együttesen több mint 129 ezer eurót (mintegy 35,5 millió forintot) gyűjtöttek össze a bútorkereskedő lánc Uniceffel közös puha állatfigura kampánya során. A magyarországi áruházakban emellett lehetőség nyílt arra is, hogy a plüssjátékokkal helyi jótékonysági szervezeteket támogassanak a vásárlók és a dolgozók, az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba helyezve a figurákat. A világszerte összegyűlt adomány értéke újabb rekordot döntött, meghaladta a 11 millió eurót.

Az év szponzora lett a Vodafone Magyarország

1441
(BTL.hu) A Vodafone elnyerte a Robert Burns Nemzetközi Alapítvány idei Puskás – Ferguson – Év Szponzora díját. 2010 áprilisában az ír Harry Harron és a brit Simon Saunders 250 kilométeres szaharai futásával teljesítette a Marathon des Sables-t, a világ egyik legnehezebb futóversenyét. A rendkívüli teljesítmény végrehajtásában a telekommunikációs cég támogatta őket. A jótékonysági futóverseny segítségével összegyűjtött adományok eredményeként 2010-ben a SOTE II. számú Gyermekklinikája létrehozhatta baba-mama részlegét a súlyosan beteg rákos kisgyermekek részére.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Európába indulnak a Jövő/Menők

1429
(BTL.hu) A Magyar Telekom civil stratégiai partnerével közösen indított Jövő/Menő programja elnyerte a magyarországi Munkahelyi Önkéntesség Díjat. A program négy rendezvénysorozat köré szerveződik, melyeknek során internet használatra, a helyi termékek hatékonyabb bemutatására, a fiatalok médiaképzésére és a megújuló energiaforrások kiaknázására tanítják meg Mezőcsát kistérség lakosait a telekommunikációs vállalat önkéntesei, illetve a hozzájuk csatlakozó segítők. A Jövő/Menő a nagyvállalati és az új belépő kategóriában is győzött a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) által meghirdetett pályázaton, így az európai szintű versenyben Magyarországot képviselheti az említett két kategóriában.

Merj vállalkozni!

1422
(BTL.hu) A Dreher Sörgyárak Zrt. társadalmi szerepvállalásában nagy hangsúlyt fektet a tehetséges, jövőjüket átgondoltan és kitartóan építő diákok támogatására. A vállalkozó szellemű, terveik megvalósítására is képes diákokat kívánja ösztönözni “A jövő fiatal vállalkozója" elnevezésű innovatív és immár ötödik éve sikeresen működő társadalmi felelősségvállalási programjával.

Zöld szív dobog a Sony Ericssonnál

1419
(BTL.hu) A Sony Ericsson támogatásával, a tavalyi faültetési programmal párhuzamosan egy környezetvédelmi tanpálya is elkészült a Veresegyházi Medveotthon területén. Ezek a lépések és a Sony Ericsson GreenHeart portfóliója egyaránt része a cég környezettudatos stratégiájának. A programhoz két, környezettudatos életformájáról ismert híresség, Ónodi Eszter és Novák Péter is csatlakozott.
(BTL.hu) Már a kétezerhez közelít a számláló azon az internetes oldalon, ahol a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának nagyszabású kezdeményezése nyomán egy jövő- és környezettudatos fiatalokból álló interaktív közösség épül. A 10 000 Kézfogás a zöld jövőért kampány nyereményjátékkal, helyszíni promóciókkal, gerilla akcióval is próbálja népszerűsíteni a jó ügyet.

A gyermekbiztos internetért

1400
(BTL.hu) Január 24-re hosszabbították meg a Kiváló Online Gyermektartalom Díj nevezési határidejét. A nyertesnek nemzetközi megmérettetést is hozó verseny keretében a hazai Gyermekbarát Média 2011. címet is odaítélik.

Utazó kanapék

1399
(BTL.hu) A Quattro Mobili – együttműködve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal – bútor akciót hirdetett, melynek kedvezményezettjei a devecseri és kolontári vörösiszap károsultak.

Műsor a diszkrimináció ellen

1394
(BTL.hu) Az Ability Park idén nagyszabású vetélkedőműsort indít, melynek gyártását a kiírt tenderen az Agb produkciós iroda nyerte el. A "Képességek próbája" elnevezésű projekt az EU támogatásával, az ESZA társfinanszírozásával valósul meg. A megvalósításhoz még keresik a legmegfelelőbb televíziós partnert.

A média is kerüljön közelebb!

1392
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány és a Kerülj közelebb! kampány stábja pályázatot hirdet újságíróknak. Olyan riportokat, cikkeket várnak a pályázatra, ami a fogyatékos emberek mindennapjairól, akadályairól, sikereirõl, vagy az ép és fogyatékos emberek viszonyáról szól. A pályázat pénzdíját a Sanofi-Aventis ajánlotta fel.

Tesco a rászorulókért

1387
(BTL.hu) Decemberi jótékonysági akciói révén mintegy 38 millió forinttal járult hozzá a Tesco a nélkülöző családok életének megkönnyítéséhez. A vásárlók segítségével az áruházlánc a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Ringier médiavállalat karitatív kezdeményezései által segítette a rászorulókat.

Kevés stratégiai CSR

1379
(BTL.hu) Egy 100 közép-kelet-európai céget feltérképező felmérés szerint szerint regionális szinten csak tizenöt vállalat számol be részletesen önkéntességi programjáról, melyek közül három magyar. Az eredmények alapján a pénzügyi szektor képviselői bizonyultak a legjobbnak ezen a területen.

Földmentő olimpikonok

1376
(BTL.hu) A Klíma Klub látványos, békés felvonulást szervez 2011. január 18-án a Lánchídon, Olimpikonok a Föld Megmentéséért címmel. A rendezvény védnöke Tarlós István Budapest főpolgármestere.

Hódolat a hódoknak

1374
(BTL.hu) Január 11-én indította el az OBI Hungary Retail Kft. és a WWF Magyarország a korábbi években már nagy sikert aratott és nemrég CSR szakmai díjban részesült hódóra-sorozatot. Az idei hódórákon 19 város több mint 2600 általános iskolás diákja ismerkedhet meg Európa legnagyobb rágcsálójával. A természetvédelmi órákat januárban és februárban tartják meg az OBI tizennyolc vidéki áruházában, valamint két budapesti helyszínen.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...2829303132333435363738394041 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése