TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Képzett munkaerő, fejlett szociális készségek, kulturális ismeretek – ideálisan így nézne ki egy társadalom.
A társadalmi felelősségvállalás jelentése, megítélése az elmúlt évek alatt fokozatosan változott, a CSR beépült a köztudatba és a vállalati gyakorlatba.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Hőszigetelt házban, rendezett környezetben lakhat a jövőben egy rászoruló vecsési család a Vecsési Ipartestületnek és a Praktiker áruháznak köszönhetően.
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál.
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
A magyar PepsiCo a „Teljes Élet” Szociális Alapítvány munkáját támogatja jótékonysági programjának keretében 10 000 dollárral. Az alapítvány évente több mint 130 sérült fiatalnak és családjának segít Fejér megyében.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Az IMPACT Day elnevezésű eseményen a lengyel, a cseh, a szlovák és a magyar Prologis munkatársak azzal töltötték napjukat, hogy rászoruló embereknek és szervezeteknek nyújtottak segítő kezet.
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Idén a Magyar Természet Napján, május 22-én a hívja a családokat a zöldbe a Danubius Hotels Group az immár ötödik éve rendszeresen megrendezett Danubius Családi Zöld Napra.
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése