TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy éves a fogyatékossággal élő emberek által működtetett Nem Adom Fel Cafe & Bar.
A Budapest Bank és a Békéscsabai Bankműveleti Központ munkatársai 1,6 millió forintot adományoztak a Viharsarki Koraszülöttmentő Alapítványnak.

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...
2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.
A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány még az elmúlt évben indított gyűjtést két elöregedett altatógép lecserélésére.
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
A 89.5 Music FM Jótündére hagyományosan karácsonykor nyújt segítséget a rászorulóknak.

Hazai siker Annie Sloan pályázatán

7798
A #25Project magyar sikert is hozott, melynek kapcsán a Nagymarosi Művelődési Ház közösségi termei november végétől új külsőt kapnak.
„Légy te is MINI angyal!” címmel ajándékgyűjtést szervez a Wallis Motor Pest.

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.
A Playboy Hero kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése