TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lewis Hamilton és Valtteri Bottas segítségével 4 millió forint gyűlt össze a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat számára.
Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

MAF: erősebb felelősségvállalás kell

8016
Bővülő, de még esetleges a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Magyar Adományozói Fórum (MAF) és az IMEDIA Kft. közös tanulmányából.
A Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat huszadik munkanapján a Magyar Vöröskereszt önkéntesei Balatonbogláron élesztettek újra ma délután egy 50 éves férfit.
Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter&Gamble együttműködése
Közös állapotfelmérést végez a Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő cég az UNIQA Biztosító Zrt-vel karöltve, különböző, helyi rendezvények keretében.
A Procter&Gamble idén a TESCO Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely a Magyar Úszó Szövetség A Jövő Bajnokai programjában résztvevő fiatal úszókat támogatja.
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
Az Electrolux 2016-ban megduplázta a termékeiben felhasznált újrahasznosított műanyag arányát a 2014. évi adatokhoz képest.
Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe.
A szervezők néhány hete vehették át a CIVIL DÍJ-at a Swimathon 2016-ért, a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.
Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.

Elindult a Richter roadshow

7952
2017-ben is folytatódik a Richter Gedeon Nyrt. országos szűrőprogramja, az Egészségváros.
Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése