TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarországi Tesco 3. alkalommal csatlakozik a Föld Órája globális hatvan percéhez. A megmozdulás népszerűsítésében is szerepet vállal.
A világ legnagyobb önkéntes akciójának hazai főszervezője, a WWF Magyarország 2013-ban is versenyt hirdet: hamarosan kiderül, melyik hazai település lakói a legelhivatottabbak a természetvédelem iránt.

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál

2017 májusától Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját a Samsung Electronics Magyar ...

Családoknak segített a Savoya Park aranyhala

6020
Az Aranyhal Mesefesztiválon egy óriási kívánságfalra bárki felírhatta, hogy mire vágyik. A kérések egy részét teljesítették.

50 tehetséges magyar fiatal

6018
Ünnepi gálát rendezett a La femme a tehetséges magyar fiatalok és mentoraik tiszteletére. Céljuk bemutatni a jövő reménységeit.

Adhat Vonal: 5000 x 250 Ft támogatás

5996
Három hónap alatt közel 1,5 millió forintot adományoztak az Invitel előfizetői az Adhat Vonalon keresztül.

A divat mindenkié

5993
Kampányt indít az ELLE magazin a sérült nőkért. Először szerepel kerekes székes modell az ELLE borítóján!

Macidobálás Miskolcon

5986
A Fradi elleni hazai mérkőzésen az első hazai gólnál a szurkolók rekordszámú macit és mindenféle egyéb plüssállatot dobtak a jégre.

Munkaadók a jobb munkavállalói közérzetért

5975
Számos vállalat alapvető értékei közé emelte a munkavállalók egészségfejlesztését- derül ki a Buck Consultants felméréséből.

Holcim: sikeres önkéntességi program

5960
A vállalat dolgozói egy évnyi munkaórát fordítottak a helyi közösségek javára.

Paralimpiai fotókiállítás a Tescoban

5946
A Váci úti Tesco Extra áruházban látható az a kiállítás, mely a tavalyi, londoni paralimpián készült fotók legjobbjait mutatja be.

Man at Work jószolgálat

5939
Adminisztrációs munkaerőt „adományozott” a Man at Work a veszprémi Bébi Koraszülött Mentő Alapítvány támogatására.

Közösségi műalkotás: 80 kéz és láb dolgozott

5935
A közösségi műalkotás ezentúl a Vas Megyei Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat Gyermekotthonát díszíti Szombathelyen.

Plüssjátékkal a tanulásért

5932
Az IKEA vásárlói és munkatársai 9.3 millió eurót gyűjtöttek össze, amit a vállalat az UNICEF-nek és a Save the Children-nek adományozott.

Szíriai gyerekeken segít az easyJet és az UNICEF

5925
Gyermekek számára szervez gyűjtést az UNICEF és a brit légitársaság, a ‘Change for Good' elnevezésű program keretében.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése