TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tegyél egy APRÓ szívességet

5844
Itt az ideje összetörni a malacperselyeket, és a kallódó aprópénzt jó célra fordítani!

13600 – Adhat Vonal

5774
Az Adhat Vonal októberi indulása óta több fontos mérföldkövet is elért, de a legfontosabb, hogy segítségével már 20 millió forintnál is több adomány gyűlt össze a civil szervezetek számára.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Chipset ér egy hívás

5755
Különleges módon ösztönzi a jótékonyságra az utca emberét a Magyar Református Szeretetszolgálat és a Chio.

„Reggeli Csúcs” – a Class FM rekordot döntött

5747
Kovács Koko István felhívása után az 1353-as adományvonal történetében példátlan mennyiségű, 50 ezer hívást regisztráltak alig két óra alatt.

BT: karácsonyi jótékonyság

5746
A British Telecom idén is meghirdette budapesti és debreceni irodáiban dolgozó munkatársainak a karácsonyi cipős dobozos ajándékgyűjtést.
A UNICEF és az easyJet, az utasok adományai által eddig 1 millió fontot gyűjtött össze.

Mindenki Karácsonya a WestEnd-ben

5722
Ünnepi ajándék 300 gyermeknek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól és partnereitől.

Jótékonykodik a Heineken

5715
A „Heineken Hungária Sopronért / Martfűért” jótékonysági program keretében környezetvédelemmel kapcsolatos kezdeményezések valósulhatnak meg.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat karácsonykor is hátrányos helyzetű, rossz anyagi körülmények között élő, rászoruló gyermekeket ajándékoz meg ünnepi programokkal és sok-sok ajándékkal.
A Xerox Magyarország és a Kézenfogva Alapítvány közös pályázatot hirdetett, melynek célja, hogy kibontakoztassa a hátrányos helyzetű gyermekek kreativitását.

Összefogott az ENSZ női tagozata és a Coca-Cola

5659
A világcég 5by20 néven átfogó programot indít a nők gazdasági szerepének erősítésére. A program év végéig jó eséllyel 300 000 nőt ér el.

Nyert a BASF Kids’ Lab - Kölyöklabor programja

5656
A Good CSR program versenyében a zsűritagok a beadott pályázatok közül a BASF Hungária akcióját találták a legjobbnak.

Kommunikációval jótékonykodik a Premier

5655
DJ Dominique felkérésére a Kommunikációs Iroda látja el a lemezlovas karácsonyi jótékonysági koncertjének kommunikációs feladatait.

Bajnokok a Down-szindrómás gyermekekért

5644
Olimpiai bajnokok egyedülálló felajánlása a Down-szindrómás gyermekek korai fejlesztéséért.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése