TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

440 gyermek oktatását segíti az SAP

6758
A SAP-CSR Hungary hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok oktatását felvállaló kezdeményezésére 131 pályázati anyag érkezett.

Európa legzöldebb irodája

6746
Az először megrendezett verseny díját a SAP Hungary Kft. kapta nagyvállalati kategóriában.

GAS tavasz: a csillagok nappal is ragyogni fognak

A farmer örök, a GAS mégis szezonról-szezonra bizonyítja, hogy megújítható. ...

Idén is világsztárt várnak az EFOTTra

A 27 éves brit közönségkedvenc, John Newman közösségi oldalán jelentette be, hogy idén ismét ...

Önkéntességért Díj 2013

6734
Füredi Virág, a Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület önkéntese vehette át a Budapest Bank Esélyegyenlőségért különdíját.

Öt hazai egyetemet támogat a MOL

6705
Félmilliárd forinttal járul hozzá öt magyarországi egyetem működéséhez három év alatt a Mol Nyrt.
Alig másfél hónap leforgása alatt több mint 5000-en töltötték le az ingyenesen elérhető Vigyél Haza mobilapplikációt.

Futottak a Telenor munkatársai

6636
Az amatőr sportolók célja volt, hogy a Bátor Tábor számára pénzbeli adományt gyűjtsenek.
A program része egy év végéig tartó országos könyvgyűjtő akció és több felolvasó délután különböző vidéki általános iskolákban.
A leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító vállalatok kapták az elismerést.
Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

Ozone Zöld-díj

6610
Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb ötleteket, amelyek hozzájárulnak a környezetünk megóvásához.
29 hazai vállalat jelentkezett a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A kategóriák nyerteseit az október 3-i konferencián hirdetik ki.

20 ezer chipseszacskóval kevesebb

6586
Európában először hazánkban oldódott meg a sós ropogtatnivalók csomagolásának újrahasznosítása.

Falmonológok

6415
Folytatódik az AVON figyelemfelhívó kampánya: Budapesten elhelyezett QR kódok segítségével falmonológokat hallgathatunk meg.
A „Fenntarthatóság nagykövetei” program célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntarthatóságra és a környezettudatosságra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése