TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Öt hazai egyetemet támogat a MOL

6705
Félmilliárd forinttal járul hozzá öt magyarországi egyetem működéséhez három év alatt a Mol Nyrt.
Alig másfél hónap leforgása alatt több mint 5000-en töltötték le az ingyenesen elérhető Vigyél Haza mobilapplikációt.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Futottak a Telenor munkatársai

6636
Az amatőr sportolók célja volt, hogy a Bátor Tábor számára pénzbeli adományt gyűjtsenek.
A program része egy év végéig tartó országos könyvgyűjtő akció és több felolvasó délután különböző vidéki általános iskolákban.
A leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító vállalatok kapták az elismerést.
Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

Ozone Zöld-díj

6610
Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb ötleteket, amelyek hozzájárulnak a környezetünk megóvásához.
29 hazai vállalat jelentkezett a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A kategóriák nyerteseit az október 3-i konferencián hirdetik ki.

20 ezer chipseszacskóval kevesebb

6586
Európában először hazánkban oldódott meg a sós ropogtatnivalók csomagolásának újrahasznosítása.

Falmonológok

6415
Folytatódik az AVON figyelemfelhívó kampánya: Budapesten elhelyezett QR kódok segítségével falmonológokat hallgathatunk meg.
A „Fenntarthatóság nagykövetei” program célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntarthatóságra és a környezettudatosságra.
A vállalat 15 000 doboz Soproni Zéró Citromot ajánlott fel az árvízi védekezésben résztvevőknek.
A gyermeknapi élelmiszergyűjtés keretén belül nagy mennyiségű élelmiszert adományozott a vállalat.

Egy mosoly most sokat ér!

6336
A XIXO üdítőital márka jótékonysági kampányt hirdet: a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány munkáját segítik.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése