TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Hajas fodrászszalon az édesanyákért

6260
Mesterfodrászok tették feledhetetlenné a Rosszcsont Alapítvány Anyák napi rendezvényét.

1% Segítség

6245
A Nem adom fel és a Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
A BT munkatársai önkéntes munkájukkal, a Kossuth Lajos Gyermekotthon és Általános Iskola környezetének megújításával köszöntötték a tavaszt.
Az Európai CSR Díjért zajló nemzeti versennyel egy időben kerül megrendezésre a CSR piac kiállítás.

A rajongás 5 millió forintot hozott

6179
Több száz általános iskola versengett a Tesco vásárlóinak szavazataiért a Sulirajongó programban. A fődíját egy érdligeti iskola nyerte meg.

Egy tonna boldogság Tibi napon

6178
Ennyi csokoládét ajándékozott a Bonbonetti Csoport gyermekintézmények számára Tibi nap alkalmából.

Ericsson - 20. Fenntarthatósági és CSR Jelentés

6172
A Technology for Good kezdeményezések keretében elért mérföldkövek hozzájárulnak a mobilkommunikáció megfizethetőségéhez és elérhetőségéhez.

Új fejlesztések az easyJet-nél

6094
Könnyített ülésekkel és új, szárnyvégi aerodinamikai elemek bevezetésével spórol üzemanyagot 14 új repülőgépén az easyJet.
Az áruházak idén is csatlakoztak a Föld Órája kezdeményezéshez, a káros anyag kibocsátás csökkentésére saját kezdeményezést indítottak.
A magyarországi Tesco 3. alkalommal csatlakozik a Föld Órája globális hatvan percéhez. A megmozdulás népszerűsítésében is szerepet vállal.
A világ legnagyobb önkéntes akciójának hazai főszervezője, a WWF Magyarország 2013-ban is versenyt hirdet: hamarosan kiderül, melyik hazai település lakói a legelhivatottabbak a természetvédelem iránt.

Családoknak segített a Savoya Park aranyhala

6020
Az Aranyhal Mesefesztiválon egy óriási kívánságfalra bárki felírhatta, hogy mire vágyik. A kérések egy részét teljesítették.

50 tehetséges magyar fiatal

6018
Ünnepi gálát rendezett a La femme a tehetséges magyar fiatalok és mentoraik tiszteletére. Céljuk bemutatni a jövő reménységeit.

Adhat Vonal: 5000 x 250 Ft támogatás

5996
Három hónap alatt közel 1,5 millió forintot adományoztak az Invitel előfizetői az Adhat Vonalon keresztül.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése