TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
„Adjátok vissza lányainkat” – ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Ismert arcok az UNICEF új kampányában

7111
A Café Next csapata valósítja meg az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány új kampányát.
A hazai gyermekgyógyászat 175 éves fennállásának alkalmából nyílt napot tart a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekklinikája a hétvégén.
Az Adom az Adóm szeretettel várja az érdeklődőket az V. kerületi Városháza Parkban elhelyezett iroda-installációjához.
2014-ben hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

Kenyai árvákon segítenek a magyar babák

7093
Szívet-lelket melengető akcióba fog május hónapban az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Freshka Design csapata.
700 millió forint európai uniós támogatással, több mint 160 szervezet közreműködésével segítik a hátrányos helyzetű csoportok foglalkoztatását.
Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját.

Megint sört osztottak a rendőrök

7071
A Borsodi Sörgyár ismét felelős vállalatként támogatta a húsvéti közúti ellenőrzési akciókat.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.
Idén tavasszal 1300 pályázat érkezett a „Budapest Bank Budapestért” Alapítvány felhívására.
Idén is folytatódik az OMV Hungária Kft. olvasást népszerűsítő programja, amely 2013 őszén indult el.
Kapóra jöhet a marketingszakembereknek, hogy holnap este egy órára sötétbe burkolózik a világ. Pár ötlet azok közül, amikkel a Föld Órája kapcsán rukkoltak elő a cégek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése