TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vállalat 15 000 doboz Soproni Zéró Citromot ajánlott fel az árvízi védekezésben résztvevőknek.
A gyermeknapi élelmiszergyűjtés keretén belül nagy mennyiségű élelmiszert adományozott a vállalat.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

Egy mosoly most sokat ér!

6336
A XIXO üdítőital márka jótékonysági kampányt hirdet: a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány munkáját segítik.

Telefonfülke mesél a családi erőszakról

6307
A NANE segélyvonalán megjelenő legjellemzőbb problémák rekonstrukciói hangzanak el színművészek és közéleti személyiségek segítségével.

Mutasd, mekkora a szíved!

6297
Ezzel a címmel hirdet különleges rajzpályázatot a a Down Egyesület és a PHD Hungary Kft. a Down-szindrómás gyermekek számára.
Közel 200 önkéntes vett részt a budapesti Mozgásjavító Általános Iskola körüli munkálatokban a vállalati önkéntesség napján.
Egyelőre csak az 55 év felettiek és a felsőfokú végzettségűek figyelnek rá oda- derült ki a KutatóCentrum felméréséből.
Stratégiai partnerséget kötött a Magyar Vöröskereszt és a Telenor Magyarország Zrt.

Jótündérek 33 kívánsághoz

6271
A Nők Lapja Café Különleges jótékonysági programjában az olvasók 33 nehéz sorsú gyermek vágyát válthatják valóra.

A Hajas fodrászszalon az édesanyákért

6260
Mesterfodrászok tették feledhetetlenné a Rosszcsont Alapítvány Anyák napi rendezvényét.

1% Segítség

6245
A Nem adom fel és a Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.
A BT munkatársai önkéntes munkájukkal, a Kossuth Lajos Gyermekotthon és Általános Iskola környezetének megújításával köszöntötték a tavaszt.
Az Európai CSR Díjért zajló nemzeti versennyel egy időben kerül megrendezésre a CSR piac kiállítás.

A rajongás 5 millió forintot hozott

6179
Több száz általános iskola versengett a Tesco vásárlóinak szavazataiért a Sulirajongó programban. A fődíját egy érdligeti iskola nyerte meg.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése