TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

440 gyermek oktatását segíti az SAP

6758
A SAP-CSR Hungary hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok oktatását felvállaló kezdeményezésére 131 pályázati anyag érkezett.

Európa legzöldebb irodája

6746
Az először megrendezett verseny díját a SAP Hungary Kft. kapta nagyvállalati kategóriában.

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

Önkéntességért Díj 2013

6734
Füredi Virág, a Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület önkéntese vehette át a Budapest Bank Esélyegyenlőségért különdíját.

Öt hazai egyetemet támogat a MOL

6705
Félmilliárd forinttal járul hozzá öt magyarországi egyetem működéséhez három év alatt a Mol Nyrt.
Alig másfél hónap leforgása alatt több mint 5000-en töltötték le az ingyenesen elérhető Vigyél Haza mobilapplikációt.

Futottak a Telenor munkatársai

6636
Az amatőr sportolók célja volt, hogy a Bátor Tábor számára pénzbeli adományt gyűjtsenek.
A program része egy év végéig tartó országos könyvgyűjtő akció és több felolvasó délután különböző vidéki általános iskolákban.
A leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító vállalatok kapták az elismerést.
Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

Ozone Zöld-díj

6610
Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb ötleteket, amelyek hozzájárulnak a környezetünk megóvásához.
29 hazai vállalat jelentkezett a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A kategóriák nyerteseit az október 3-i konferencián hirdetik ki.

20 ezer chipseszacskóval kevesebb

6586
Európában először hazánkban oldódott meg a sós ropogtatnivalók csomagolásának újrahasznosítása.

Falmonológok

6415
Folytatódik az AVON figyelemfelhívó kampánya: Budapesten elhelyezett QR kódok segítségével falmonológokat hallgathatunk meg.
A „Fenntarthatóság nagykövetei” program célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntarthatóságra és a környezettudatosságra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése