TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – immár 21. alkalommal szervezett - Adni öröm! elnevezésű jótékonysági kezdeményezése.
Közeleg a karácsony, kígyózó sorok állnak a boltokban, rohamtempóban tűnnek el a polcokról a mutatós csomagolópapírok, szalagok, masnik és díszdobozok. Utóbbiak beszerzése a karácsonyi előkészületek alapvető feladatai közé tartozik, hiszen a legtöbben el sem tudják képzelni ezek nélkül az ünnepeket – mi másban várnának ránk az ajándékok a fa alatt, mint csillag-, fenyőfa- vagy cukorbotmintás, élére hajtogatott papírcsomagolásban? De megér ez fejenként több mint 9 kg papírt, amit decemberben a szemétbe hajítunk?

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...
A Mall.hu az elmúlt évek hagyományait követve az idei karácsony alkalmából is minél több nehéz körülmények között élő gyermek és család, illetve rászoruló számára szeretne örömet szerezni. Az eddigi esztendőkhöz képest azonban még jobban kibővíti a karácsonyi ajándékokhoz jutók körét, és jótékonysági akciójába a vásárlóit is bevonja.
Évente több millió kisgyermek hal meg alultápláltság következtében világszerte. Ez a kétségbeejtő tény ösztökélte arra a tudományos alapokon nyugvó termékeivel az öregedés lelassításán fáradozó Nu Skint, hogy életre hívja az immár 15 éves „Tápláld a Gyermekeket” társadalmi vállalkozását.
Két napon át, 111 helyszínen 400 önkéntes várja a felajánlásokat.
A Climate Reality Project európai idő szerint december 5-én tartja hagyományos globális internetes közvetítését 24 Hours of Reality címmel, melynek középpontjában a klímaváltozás áll.
Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi teniszező és Carlo Petrini csak néhány név a 17 nagykövet közül, akik szerepelnek a napokban megjelent "2030: És te mit teszel?" című Lavazza naptárában, arra ösztönözve mindannyiunkat, hogy közösen lépjünk a Föld élhetőbbé tételéért.
A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára gyűjt élelmiszert, ruhát, játékot.
Hatodik éve fut a Hankook Tire Magyarország Abroncsadományozási Programja, amelyet több mint 13 000 átadott gumiabroncs, megközelítőleg 195 990 000 km megtett út és 1 229 támogatott szervezet fémjelez. A kedvezményezettek közül idén már 380-ra nőtt a kisebb nonprofit szervezetek száma, akik elsősorban megyei, azaz lokális szinten végzik a társadalom számára fontos tevékenységüket.
A mémkultúrát idéző, ütős kampánnyal jelentkezett az idei Nemzetközi Coming Out Day, vagyis az Előbújás Napja alkalmából a Budapest Pride. Az első coming outokat bemutató sorozatot az Ogilyv/Geometry cégcsoporthoz tartozó Geometry Global készítette és online, illetve gerilla matricákon találkozhatunk majd velük.
Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online. A filmet a Young & Rubicam készítette, a terjesztést az MEC segíti.
Idén is meghirdette dolgozói között a Bringázz a munkába! programot a Tigáz. Az akció lényege, hogy a kerékpárral megtett kilométerek arányában támogatnak egy-egy in-tézményt. A vállalat önkéntesei csaknem 60.000 kilométert bicikliztek, így a cég több mint 1 millió forinttal támogatja a Dévény Anna Alapítványt.
Tavaly közel 9000 nehéz helyzetben élő gyermek mindenapjait tették boldogabbá, idén is segítenének: a Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.
A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt évben, ami nemzetközi összevetésben is jó arány. A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből, melynek részleteit a Magyar Fundraising Akadémia november 8-i szakmai rendezvényén ismerteti.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése