TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hazai sztárvilágot felvonultató Nagy szánkófestés eseményen több száz szánkót színeztek ki az érdeklődők, amit aztán haza is vihettek.

Kattints rá, Nagyi!

6804
Tízezer időskorút tanított meg internetezni mostanra a UPC Magyarország és a Budapesti Művelődési Központ által szervezett országos tanfolyam.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Útnak indul a Coca-Cola Karaván

6772
Az adventi időszakban a korábbi évek hagyományaihoz hasonlóan ismét országjáró körútra indul a Karácsonyi Karaván.

Új típusú CSR

6761
A Performar Marketing januári szabad kapacitását hátrányos helyzetű gyermekek támogatására ajánlja fel.

CSR Hungary díjat nyert az Unilever

6759
A vállalat a 2010-ben megfogalmazott 10 évre szóló Fenntarthatósági Tervét, és az azóta elért hazai eredményeket mutatta be.

440 gyermek oktatását segíti az SAP

6758
A SAP-CSR Hungary hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok oktatását felvállaló kezdeményezésére 131 pályázati anyag érkezett.

Európa legzöldebb irodája

6746
Az először megrendezett verseny díját a SAP Hungary Kft. kapta nagyvállalati kategóriában.

Önkéntességért Díj 2013

6734
Füredi Virág, a Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület önkéntese vehette át a Budapest Bank Esélyegyenlőségért különdíját.

Öt hazai egyetemet támogat a MOL

6705
Félmilliárd forinttal járul hozzá öt magyarországi egyetem működéséhez három év alatt a Mol Nyrt.
Alig másfél hónap leforgása alatt több mint 5000-en töltötték le az ingyenesen elérhető Vigyél Haza mobilapplikációt.

Futottak a Telenor munkatársai

6636
Az amatőr sportolók célja volt, hogy a Bátor Tábor számára pénzbeli adományt gyűjtsenek.
A program része egy év végéig tartó országos könyvgyűjtő akció és több felolvasó délután különböző vidéki általános iskolákban.
A leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító vállalatok kapták az elismerést.
Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése