TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Adom az Adóm szeretettel várja az érdeklődőket az V. kerületi Városháza Parkban elhelyezett iroda-installációjához.
2014-ben hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

Kenyai árvákon segítenek a magyar babák

7093
Szívet-lelket melengető akcióba fog május hónapban az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Freshka Design csapata.
700 millió forint európai uniós támogatással, több mint 160 szervezet közreműködésével segítik a hátrányos helyzetű csoportok foglalkoztatását.
Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját.

Megint sört osztottak a rendőrök

7071
A Borsodi Sörgyár ismét felelős vállalatként támogatta a húsvéti közúti ellenőrzési akciókat.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.
Idén tavasszal 1300 pályázat érkezett a „Budapest Bank Budapestért” Alapítvány felhívására.
Idén is folytatódik az OMV Hungária Kft. olvasást népszerűsítő programja, amely 2013 őszén indult el.
Kapóra jöhet a marketingszakembereknek, hogy holnap este egy órára sötétbe burkolózik a világ. Pár ötlet azok közül, amikkel a Föld Órája kapcsán rukkoltak elő a cégek.

Kizöldíti adatközpontjait az SAP

7019
Zöldárammal fogja üzemeltetni összes adatközpontját az SAP, jelentette be a szoftvergyártó.
A svéd ruhamárka új kollekciói organikus bőrből és a bioselyemből készülnek, miközben a ruhák viselőit a bennük lévő címke biztatja környezetvédelemre.
Nehéz helyzetben lévő fiatalok munkahelyhez jutását támogatja az Adecco személyzeti tanácsadó cég.

Pelenkapénzből hokiznak

6955
Öt hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesült összesen 8 millió forintos támogatásban, amelyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése