TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyenként másfélmillió forintnyi eurót és egy hónapos berlini akcelerátor programban való részvételt nyert két magyar startup.
Az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezésére hírességek kisiskolásként használt személyes tárgyaiból nyílt exkluzív kiállítás az Allée Bevásárlóközpontban.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...
2014 júliusától a Provident Pénzügyi Zrt. is aktív tagként vesz részt a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) munkájában.
A Paloznaki Jazz és Bor Piknik egyre több támogatóval büszkélkedhet, és harmadik alkalommal már a fesztivál is támogat, a Snétberger Központnak folytat jótékony gyűjtést.

PR-Oscart nyert a K&H

7215
A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja.

Világhírű topmodell az outletben

7216
Tizenkettedik alkalommal is megrendezi rendkívül népszerű Late night shopping programját a parndorfi McArthurGlen Designer Outlet.

A K&H ismét műtárgyakat vásárolt

7192
A K&H Csoport hetedik alkalommal meghirdetett alkotói ösztöndíj pályázatának nyerteseként, Jagicza Patrícia Linda, festőművész részesül támogatásban a következő fél évben.
Idén is segített a L’Oréal Citizen Day, amelyen hátrányos helyzetű közösségekért dolgoztak a cég munkatársai.

Ingyen plasztikázik a sebész

7183
Dr.László Zsolt plasztikai sebész és az együttműködő médiumok azt a hölgyet keresik, aki nem elégedett a testével, de nem engedheti meg magának a plasztikai beavatkozást.
Innovatív ötleteket díjaztak a „Budapest Bank Békéscsabáért Program” pályázatán. 17 nonprofit kezdeményezés valósulhat meg.
A Harley-Davidson Open Road Fest-ről mindenkinek a berregő motorok és a pörgős koncertek jutnak eszébe, de valójában a fesztivál kicsiknek és nagyoknak egyaránt szól.
A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
„Adjátok vissza lányainkat” – ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében.

Ismert arcok az UNICEF új kampányában

7111
A Café Next csapata valósítja meg az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány új kampányát.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése