TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Társadalmi profit = Üzleti profit?

7540
A hazai CSR események egyik legnépszerűbb rendezvényére, a korábbi évekhez hasonlóan, jelentős számú, közel 150 résztvevőt vár a MAF.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.

Te hogyan tennéd jobbá a világot?

7511
Ezzel a címmel hirdetett pályázatot az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az ARC.
Miközben a LIDL a saját márkás ásványvizéből a Pilisi Parkerdő újratelepítését támogatja, a Jana 7500 litert oszt ki legújabb termékéből a nagy melegben.
41 fővárosi és vidéki iskola közel 1700 diákjának tartott eddig oktatást a Henkel Magyarország 42 önkéntes munkatársa a vállalat „Fenntarthatóság Nagykövetei” programja keretében.
A fesztiválozóból lett fellépő, a közelgő EFOTT-nak csapott hírverést, amikor városszépítésbe kezdett Velencén.

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.
Élj környezettudatosan és egészségesen, pihenj a zöldben! – hirdeti a Danubius, amely idén nyáron már harmadik Családi Zöld Napját tartja a Feneketlen-tónál.
Oros Péter elnöke és társtulajdonosa Magyar Arany Érdemkeresztet kapott, amit dr. Perényi János bécsi magyar nagykövet adott át.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése