TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...
Több mint 50 rászoruló kisgyermeknek adtak át ajándékot a cégcsoport vezetői és munkavállalói az Adventi Ünnep a Bazilikánál rendezvénysorozat keretében.
A Harley csapata büszkén adta át a Cipősdoboz akció keretén belül összegyűjtött csomagokat a Baptista Szeretetszolgálat Tündérének.
Közel 50 éves műtőasztalon operálnak a Semmelweis Egyetem Tűzoltó utcai Gyermekklinikáján. A KFC étteremlánc vendégeinek köszönhetően most változhat a helyzet.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
A fiatal célcsoportokat megcélzó kampányt készített az Essence a Dohányzásleszokást Támogató Központok kreatív ügynöksége.
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
Horváth Imre azután csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanács ajánlói közé, hogy aláírta a vállalati fenntarthatóságra vonatkozó alapelveket tömörítő dokumentumot.
A COOP Csoport gazdasági súlyát mutatja, hogy 2013-ban az árbevétele elérte az 550 milliárd forintot, és az elmúlt 4 évben 91 millió forintnyi segélyt juttatott el a rászorulókhoz.
A K&H Csoport az eddigi közösségi szerepvállalási programjain átívelő, és egyben átfogó kezdeményezést jelentett be a rászorulók megsegítésére.
Négy kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A TerraCycle és a Philip Morris Magyarország együttműködésében jött létre az a cigarettacsikk-újrahasznosító program, amelynek résztvevői országszerte kétmillió csikket gyűjtöttek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése