TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
„Adjátok vissza lányainkat” – ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

Ismert arcok az UNICEF új kampányában

7111
A Café Next csapata valósítja meg az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány új kampányát.
A hazai gyermekgyógyászat 175 éves fennállásának alkalmából nyílt napot tart a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekklinikája a hétvégén.
Az Adom az Adóm szeretettel várja az érdeklődőket az V. kerületi Városháza Parkban elhelyezett iroda-installációjához.
2014-ben hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

Kenyai árvákon segítenek a magyar babák

7093
Szívet-lelket melengető akcióba fog május hónapban az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Freshka Design csapata.
700 millió forint európai uniós támogatással, több mint 160 szervezet közreműködésével segítik a hátrányos helyzetű csoportok foglalkoztatását.
Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját.

Megint sört osztottak a rendőrök

7071
A Borsodi Sörgyár ismét felelős vállalatként támogatta a húsvéti közúti ellenőrzési akciókat.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.
Idén tavasszal 1300 pályázat érkezett a „Budapest Bank Budapestért” Alapítvány felhívására.
Idén is folytatódik az OMV Hungária Kft. olvasást népszerűsítő programja, amely 2013 őszén indult el.
Kapóra jöhet a marketingszakembereknek, hogy holnap este egy órára sötétbe burkolózik a világ. Pár ötlet azok közül, amikkel a Föld Órája kapcsán rukkoltak elő a cégek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése