TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
Az Electrolux 2016-ban megduplázta a termékeiben felhasznált újrahasznosított műanyag arányát a 2014. évi adatokhoz képest.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...
Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe.
A szervezők néhány hete vehették át a CIVIL DÍJ-at a Swimathon 2016-ért, a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.
Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.

Elindult a Richter roadshow

7952
2017-ben is folytatódik a Richter Gedeon Nyrt. országos szűrőprogramja, az Egészségváros.
Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.

A magyar civilek újra együtt kampányolnak

7947
A MACI - Magyar Civilszervezetek kommunikációs kampány nem egy szervezet, így nem is jogosult az 1%-ra.
A fesztivál célja: egy új mentőmotor árának összegyűjtése, mert fele annyi rohammotor van, mint amennyire szükség lenne.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

7944
Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek adományozta.
A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is.
Hiánypótló online tanácsadó szolgáltatást létrehozásával folytatódik az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone együttműködése a kapcsolati erőszak elleni küzdelemben.

Fehér bot, fehér fény, fehér szaxofon

7929
Marcellina jótékonysági koncertsorozatot szervez a Vakok Állami Intézetének javára.

LEGO rendőr is védi a gyerekeinket

7927
A XII. kerületi Kós Károly Általános Iskola előtti gyalogátkelőhelyen segítette a kisiskolások biztonságos átkelését egy LEGO City rendőr.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése