TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióban. Hazánk legnagyobb önkéntes mozgalmának keretében a kékkúti üzem munkatársai „nagytakarítottak” Magyarország egyik legmodernebb üzemének környezetében.

Közösségi ház nyílt Érden

8128
A SPAR Magyarország tavasszal átadott érdi bevásárlóközpontja mellett a vállalat jóvoltából nyitotta meg kapuit az Érdi Közösségi- és Rendezvényház. A rendhagyó fejlesztés célja, hogy teljesebbé tegye a helyi közösség életét.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...
Az iskolakezdési támogatás mellett a vállalat 500 óvodakezdő csomaggal is segíti a gyermekeket.
Tanszergyűjtés a bevásárlóközpontban.

Intenzív növekedésben a CEWE

8104
Mind az európai CEWE csoport, mind annak hazai leányvállalata pozitív, a korábbi év eredményeit és a célszámokat meghaladó mérleggel zárta az előző üzleti évet. Az 50 éves múltra visszatekintő, a fotós termékek terén vezető vállalathoz tavaly már a feldolgozandó fényképek 97,5 százaléka digitálisan érkezett be.
A magyar tudós-filozófus a világbékéért tett kiemelkedő munkájáért kapta meg a rangos elismerést.
Az 5 kilós csecsemőtől a felnőtt súlyú gyerekekig megbízhatóan tudnak altatni.
Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte.
Vírusként terjed a facebookon a pécsi slammer összefogásra hívó videóüzenete.

2 hónap alatt 12 millió az SOS Gyermekfalvaknak

8066
Nagy sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén május 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az SOS Gyermekfalvakat támogatta.

Mélybe zuhantak az előítéletek

8046
Meglehetősen kevéssé toleránsak a magyarok különböző kisebbségekkel, vallási csoportokkal, népcsoportokkal szemben. A FINA vizes VB alkalmából olyan társadalmi kísérletet végeztek a szakemberek a Telekom megbízásából, amelynek során különböző, sőt egymás iránt bizalmatlan embereknek kellett közös sportteljesítményt nyújtaniuk, átlépni saját korlátaikon.
Lewis Hamilton és Valtteri Bottas segítségével 4 millió forint gyűlt össze a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat számára.
Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják.

MAF: erősebb felelősségvállalás kell

8016
Bővülő, de még esetleges a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Magyar Adományozói Fórum (MAF) és az IMEDIA Kft. közös tanulmányából.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése