TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.
A MACI legújabb kampányában is azt közvetíti, hogy tudja megváltoztatni az emberek életét egy civilszervezet.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...
Közönségszavazási szakaszba lépett az Energy Globe Magyarország díjért folyó fenntarthatósági verseny, amelynek győzteseit a március 7-i díjátadó gálán ismerheti meg a közönség.
A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.
Egy éves a fogyatékossággal élő emberek által működtetett Nem Adom Fel Cafe & Bar.
A Budapest Bank és a Békéscsabai Bankműveleti Központ munkatársai 1,6 millió forintot adományoztak a Viharsarki Koraszülöttmentő Alapítványnak.
2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.
A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány még az elmúlt évben indított gyűjtést két elöregedett altatógép lecserélésére.
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
A 89.5 Music FM Jótündére hagyományosan karácsonykor nyújt segítséget a rászorulóknak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése