TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják.

MAF: erősebb felelősségvállalás kell

8016
Bővülő, de még esetleges a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Magyar Adományozói Fórum (MAF) és az IMEDIA Kft. közös tanulmányából.

Új családi humorcsatornát indít a Viacom

Tovább bővíti magyarországi tévés portfolióját a legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a ...

Green Brand díjat nyert a Rossmann

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel. ...
A Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat huszadik munkanapján a Magyar Vöröskereszt önkéntesei Balatonbogláron élesztettek újra ma délután egy 50 éves férfit.
Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter&Gamble együttműködése
Közös állapotfelmérést végez a Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő cég az UNIQA Biztosító Zrt-vel karöltve, különböző, helyi rendezvények keretében.
A Procter&Gamble idén a TESCO Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely a Magyar Úszó Szövetség A Jövő Bajnokai programjában résztvevő fiatal úszókat támogatja.
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
Az Electrolux 2016-ban megduplázta a termékeiben felhasznált újrahasznosított műanyag arányát a 2014. évi adatokhoz képest.
Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe.
A szervezők néhány hete vehették át a CIVIL DÍJ-at a Swimathon 2016-ért, a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.
Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.

Elindult a Richter roadshow

7952
2017-ben is folytatódik a Richter Gedeon Nyrt. országos szűrőprogramja, az Egészségváros.
Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.

A magyar civilek újra együtt kampányolnak

7947
A MACI - Magyar Civilszervezetek kommunikációs kampány nem egy szervezet, így nem is jogosult az 1%-ra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése