TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Haszontalan ajándékok?

1598
(BTL.hu) Az ajándékok csaknem fele nem tetszik a megajándékozottaknak – derült ki a Cardnet Zrt. vizsgálatából. Ezt alátámasztja az angol Ukgva kutatását, mely szerint az ajándékok több mint fele haszontalan. A színes képekkel és grafikákkal ellátott, különböző levásárolható összeggel feltöltött ajándékkártyák vásárlási szokásairól készített – nem reprezentatív – felmérés szerint az emberek mintegy 37 százaléka 15 ezer forint feletti értékkel töltené fel a meglepetés plasztiklapokat.

Rózsába borítva

1593
(BTL.hu) Az idei Valentin napon a Vodafone ügyfelei megközelítőleg kétszer annyi hívást indítottak, mint tavaly ilyenkor és megduplázták az elküldött sms-ek számát is. A szolgáltató Twitteres játékot is szervezett a különleges napra, melynek eredményeként egy nyíregyházi lányt rózsaszirom-esővel leptek meg.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...

Formatervezési díjas láda

1531
(BTL.hu) A Basf által gyártott Neopolen EPP habból készülő összecsukható láda nyerte a 2011-es német formatervezői díjat.
(BTL.hu) A vásárlók 90 százaléka támogatja a csomagolóanyagok visszagyűjtését az élelmiszerüzletekben – derül ki az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. kutatásából. A cég által működtetett bolti gyűjtési programnak fontos része a lakosság mozgósítását célzó figyelemfelhívó kommunikáció, ezért a szervezet az üzletekben bejátszott rádióspottal, a vásárlótérben elhelyezett plakátokkal, és hoszteszpromóciókkal hívja fel a figyelmet az új szolgáltatására.

Gondolatolvasó buborékok

1486
(ambient.media.hu) Új ambient eszközzel hirdetett legutóbb a StarKing Óbuda Apple Premium Reseller. A decemberi kampányban debütáló reklámfelület lényege, hogy valósan megjelnített gondolat- és szövegbuborékok segítségével a “fogyasztók fejébe láthatunk”.
(BTL.hu) Az Oriflame Magyarország megalapításának 20. évfordulójának alkalmából 2011. január 20. és 23. között Budapest, Debrecen, Győr, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár egy-egy bevásárlóközpontja előtt jégszoborral várják az érdeklődőket. A kiállításhoz fotópályázat is társul: a cég közösségi oldalán február 3-ig a három legtöbb lájkot begyűjtő kép feltöltői értékes ajándékcsomagban részesülnek.

Az ambienten a hangsúly

1416
(BTL.hu) A Szentkirályi Ásványvíz online, offline és ambient feladataira kapott megbízást az Artificial Group. Az egész éves kommunikációt felvezető Víz Arca kampány már elindult, melyben a lehető legkevesebb hagyományos reklámeszközt kívánják alkalmazni.

Forog, világít és 600 négyzetméter

1363
(BTL.hu) Egyedi építési állvány megjelenés kivitelezésére került sor az MKB bankkártya promóciója során. A bonyolult tervezési és kivitelezési munkát a Molino Kft. 14 fős csapata végezte, melynek eredménye egy forgó, világító 3D-s reklámeszköz lett.

Új ingyenes hirdetési újság

1327
(BTL.hu) A KiÚtravaló című színes kiadvány 100 000 példányban lát napvilágot az ország főiskoláin, egyetemein, felsőoktatási kollégiumaiban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése