TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rózsába borítva

1593
(BTL.hu) Az idei Valentin napon a Vodafone ügyfelei megközelítőleg kétszer annyi hívást indítottak, mint tavaly ilyenkor és megduplázták az elküldött sms-ek számát is. A szolgáltató Twitteres játékot is szervezett a különleges napra, melynek eredményeként egy nyíregyházi lányt rózsaszirom-esővel leptek meg.

Formatervezési díjas láda

1531
(BTL.hu) A Basf által gyártott Neopolen EPP habból készülő összecsukható láda nyerte a 2011-es német formatervezői díjat.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...
(BTL.hu) A vásárlók 90 százaléka támogatja a csomagolóanyagok visszagyűjtését az élelmiszerüzletekben – derül ki az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. kutatásából. A cég által működtetett bolti gyűjtési programnak fontos része a lakosság mozgósítását célzó figyelemfelhívó kommunikáció, ezért a szervezet az üzletekben bejátszott rádióspottal, a vásárlótérben elhelyezett plakátokkal, és hoszteszpromóciókkal hívja fel a figyelmet az új szolgáltatására.

Gondolatolvasó buborékok

1486
(ambient.media.hu) Új ambient eszközzel hirdetett legutóbb a StarKing Óbuda Apple Premium Reseller. A decemberi kampányban debütáló reklámfelület lényege, hogy valósan megjelnített gondolat- és szövegbuborékok segítségével a “fogyasztók fejébe láthatunk”.
(BTL.hu) Az Oriflame Magyarország megalapításának 20. évfordulójának alkalmából 2011. január 20. és 23. között Budapest, Debrecen, Győr, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár egy-egy bevásárlóközpontja előtt jégszoborral várják az érdeklődőket. A kiállításhoz fotópályázat is társul: a cég közösségi oldalán február 3-ig a három legtöbb lájkot begyűjtő kép feltöltői értékes ajándékcsomagban részesülnek.

Az ambienten a hangsúly

1416
(BTL.hu) A Szentkirályi Ásványvíz online, offline és ambient feladataira kapott megbízást az Artificial Group. Az egész éves kommunikációt felvezető Víz Arca kampány már elindult, melyben a lehető legkevesebb hagyományos reklámeszközt kívánják alkalmazni.

Forog, világít és 600 négyzetméter

1363
(BTL.hu) Egyedi építési állvány megjelenés kivitelezésére került sor az MKB bankkártya promóciója során. A bonyolult tervezési és kivitelezési munkát a Molino Kft. 14 fős csapata végezte, melynek eredménye egy forgó, világító 3D-s reklámeszköz lett.

Új ingyenes hirdetési újság

1327
(BTL.hu) A KiÚtravaló című színes kiadvány 100 000 példányban lát napvilágot az ország főiskoláin, egyetemein, felsőoktatási kollégiumaiban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése