TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szurkolj Twitteren keresztül!

2178
(SocialTimes) A futball pályára irányítja a közösségi médiát a Nike ambient installációja.
(BTL.hu) Az eltűnt gyermekek nyomába ered a Tv2 Mokka műsorvezetője, aki az 1000 Lámpás Éjszakája rendezvénnyel hívja fel a figyelmet a fontos társadalmi jelenségre.

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Online display konfigurátor

2149
(BTL.hu) Egyedi display alkalamzás segíti a marketing döntéshozókat új weboldalán az automata Lama displayek gyártója, a Marin’s.

Guruló teakonyha

2135
(BTL.hu) Az Unilever nemzetközi ambient kampánya során a nappali szobának és konyhának berendezett autókban hoszteszek főztek teát és kóstoltatták a járókelőket, miközben a zöldtea készítéséről beszélgettek velük.

Élethű installációval kampányolnak

2116
(BTL.hu) Az SOS Gyermekfalvak idei 1%-os kampányában az egyén felelősségét állították a középpontba. A klasszikus kampányelemek mellé valódi, kézzelfogható installációt is terveztek, ami erős személyes hatást ért el a járókelőknél.

A legzöldebb kampány

2110
(BTL.hu) A WWF idén szakított a megszokással, és elkészítette a világ legzöldebb szórólap kampányát az Akció segítségével.

Budapest legnagyobb festett tűzfala

2101
(BTL.hu) A PortfolioPoints 2011. tavaszi sorozatának idejére, a Suppré-Neopaint művészeinek közreműködésével elkészült Budapest eddigi legnagyobb, megfestett murál felülete a belvárosi Király utcában.

Festésre fel!

2094
(BTL.hu) Ismét Paint Up: megjelent az egyedülálló virtuális épületfestő verseny 2011-es pályázati kiírása.

2,55 milliárd ambient reklámra

1973
(BTL.hu) A reklámköltéseket vizsgálva az internet a nagy nyertese a 2010-es évnek: míg a többi média csoport hirdetési bevételei stagnáltak vagy veszteséget éltek át, addig a web mintegy 4 milliárd forintos növekedést könyvelhetett el. A Magyar Reklámszövetség új szeletet hasított ki a reklámtortából az ambient kategóriának, amelyből azonban bizonyos outdoor elemek hiányoznak (például a járműreklámok egy része a közterületi médián belül lett nyilvántartva), miközben egy huszárvágással ide sorolták be az indoor és instore eszközök egy részét is.

500 kilós fát növesztettek

1860
(Ambient.media.hu) Az MKB Bank újabb ambient köztéri reklám megvalósítására adott megbízást: a vállalat kampányához kapcsolódóan, két helyszínen a tévéreklámokból ismert fát képzelték el, amint három dimenzióban “kinő” a felületből.

A láthatatlan autó

1859
(BTL.hu) Meglepetés várta a hétvégén a Tuning Show látogatóit: az okos készülékek segítségével jelent meg a Golf-R-Design kibővített valósága.

Vidám járgány promócióhoz

1826
(BTL.hu) A POS Media Europe saját fejlesztésű mobil reklámeszközzel lépett a piacra: a Piaggio elnevezésű vidám kis járgány segítségével olyan helyen is megjelenhet a kommunikáció, ahová autóval nem lehet bejutni.

Szemüvegen át

1643
(BTL.hu) A hazai napilapok olvasói közül elsőként találkozhattak 3D-s hirdetésekkel azok, akik február 22-én a Metropol különleges kiadását vették kézbe. Az egyedi melléklethez online játék promóció is kapcsolódik.

A tilos nem megszüntetést jelent

1604
(Figyelő) Tavaly decemberben megjelent a Magyar Közlönyben az “egyes közlekedési tárgyú törvények módosításáról” szóló néhány bekezdés, amelyek kimondják, hogy a jövőben “tilos elhelyezni” reklámtáblát többek között közvilágítási és telefonoszlopokon. Az új szabály szinte kizárólag az Esma-t érinti, az ország legnagyobb részében ugyanis ez a cég birtokolja az ilyen reklámtáblákat – írja a Figyelő.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése