TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Online display konfigurátor

2149
(BTL.hu) Egyedi display alkalamzás segíti a marketing döntéshozókat új weboldalán az automata Lama displayek gyártója, a Marin’s.

Guruló teakonyha

2135
(BTL.hu) Az Unilever nemzetközi ambient kampánya során a nappali szobának és konyhának berendezett autókban hoszteszek főztek teát és kóstoltatták a járókelőket, miközben a zöldtea készítéséről beszélgettek velük.

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...

A forradalom és szabadságharc statisztikai vonatkozásai

Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében. ...

Élethű installációval kampányolnak

2116
(BTL.hu) Az SOS Gyermekfalvak idei 1%-os kampányában az egyén felelősségét állították a középpontba. A klasszikus kampányelemek mellé valódi, kézzelfogható installációt is terveztek, ami erős személyes hatást ért el a járókelőknél.

A legzöldebb kampány

2110
(BTL.hu) A WWF idén szakított a megszokással, és elkészítette a világ legzöldebb szórólap kampányát az Akció segítségével.

Budapest legnagyobb festett tűzfala

2101
(BTL.hu) A PortfolioPoints 2011. tavaszi sorozatának idejére, a Suppré-Neopaint művészeinek közreműködésével elkészült Budapest eddigi legnagyobb, megfestett murál felülete a belvárosi Király utcában.

Festésre fel!

2094
(BTL.hu) Ismét Paint Up: megjelent az egyedülálló virtuális épületfestő verseny 2011-es pályázati kiírása.

2,55 milliárd ambient reklámra

1973
(BTL.hu) A reklámköltéseket vizsgálva az internet a nagy nyertese a 2010-es évnek: míg a többi média csoport hirdetési bevételei stagnáltak vagy veszteséget éltek át, addig a web mintegy 4 milliárd forintos növekedést könyvelhetett el. A Magyar Reklámszövetség új szeletet hasított ki a reklámtortából az ambient kategóriának, amelyből azonban bizonyos outdoor elemek hiányoznak (például a járműreklámok egy része a közterületi médián belül lett nyilvántartva), miközben egy huszárvágással ide sorolták be az indoor és instore eszközök egy részét is.

500 kilós fát növesztettek

1860
(Ambient.media.hu) Az MKB Bank újabb ambient köztéri reklám megvalósítására adott megbízást: a vállalat kampányához kapcsolódóan, két helyszínen a tévéreklámokból ismert fát képzelték el, amint három dimenzióban “kinő” a felületből.

A láthatatlan autó

1859
(BTL.hu) Meglepetés várta a hétvégén a Tuning Show látogatóit: az okos készülékek segítségével jelent meg a Golf-R-Design kibővített valósága.

Vidám járgány promócióhoz

1826
(BTL.hu) A POS Media Europe saját fejlesztésű mobil reklámeszközzel lépett a piacra: a Piaggio elnevezésű vidám kis járgány segítségével olyan helyen is megjelenhet a kommunikáció, ahová autóval nem lehet bejutni.

Szemüvegen át

1643
(BTL.hu) A hazai napilapok olvasói közül elsőként találkozhattak 3D-s hirdetésekkel azok, akik február 22-én a Metropol különleges kiadását vették kézbe. Az egyedi melléklethez online játék promóció is kapcsolódik.

A tilos nem megszüntetést jelent

1604
(Figyelő) Tavaly decemberben megjelent a Magyar Közlönyben az “egyes közlekedési tárgyú törvények módosításáról” szóló néhány bekezdés, amelyek kimondják, hogy a jövőben “tilos elhelyezni” reklámtáblát többek között közvilágítási és telefonoszlopokon. Az új szabály szinte kizárólag az Esma-t érinti, az ország legnagyobb részében ugyanis ez a cég birtokolja az ilyen reklámtáblákat – írja a Figyelő.

Haszontalan ajándékok?

1598
(BTL.hu) Az ajándékok csaknem fele nem tetszik a megajándékozottaknak – derült ki a Cardnet Zrt. vizsgálatából. Ezt alátámasztja az angol Ukgva kutatását, mely szerint az ajándékok több mint fele haszontalan. A színes képekkel és grafikákkal ellátott, különböző levásárolható összeggel feltöltött ajándékkártyák vásárlási szokásairól készített – nem reprezentatív – felmérés szerint az emberek mintegy 37 százaléka 15 ezer forint feletti értékkel töltené fel a meglepetés plasztiklapokat.

Rózsába borítva

1593
(BTL.hu) Az idei Valentin napon a Vodafone ügyfelei megközelítőleg kétszer annyi hívást indítottak, mint tavaly ilyenkor és megduplázták az elküldött sms-ek számát is. A szolgáltató Twitteres játékot is szervezett a különleges napra, melynek eredményeként egy nyíregyházi lányt rózsaszirom-esővel leptek meg.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése