TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.

Hová visz ez a taxi?

2620
(SocialTimes) Innovatív kampánnyal állt elő a Groupon vetélytársa, a LivingSocial. Egy londoni taxi utasait nem kis meglepetés érte, miután beszálltak a járgányba.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Biciklikkel protestálnak

2526
(BTL.hu) Szokatlan ambient aktivitással egészíti ki hagyományos outdoor kampányát az Eurosport Budapesten. A tv-csatorna a július 2–24. között zajló Tour de France élő, HD minőségű közvetítésére igyekszik felhívni a figyelmet az akcióval.

Garanciát vállalnak

2522
A Landmedia Kft. megközelítőleg két éves tagviszonyát szüntette meg 2011. július 4-én és kilépett a Magyar Reklám Szövetség (MRSZ) Ambient Média tagozatából.
(BTL.hu) Az Axe márka egy gerilla megoldással a belvárosi tömegközlekedőket célozta meg, melyet a PHD prezentált a márka számára.

Angry Birds katapult

2394
(SocialTimes) A spanyol T-Mobile látványos játékkal szórakoztatta a járókelőket, de elsősorban az okostelefon tulajdonosokat.

Most Liked Corona

2365
(SocialTimes) A Corona (Magyarországon Coronita) Light sörét idén vezették be Angliában, amelynek népszerűsítéséhez nagyszabású integrált közösségi média és ambient kampányba kezdett a cég.
HD - A láthatatlan Golf/The invisible Golf from ARworks on Vimeo.(BTL.hu) A Kiterjesztett Valóság megoldások iránt egyre nagyobb a kereslet a hazai marketinggyakorlatban, amelyet számos megvalósult aktivitás tanúsít. Sokak szerint az AR-piacon is hasonló robbanás várható, mint ami az internet esetében volt tapasztalható az elmúlt években.

Meghosszabított Paint Up!

2332
(BTL.hu) Június 14-ig meghosszabbították az idei Paint Up! virtuális épületfestő pályázat beadási határidejét.
(BTL.hu) Okostelefonon vagy táblagépen keresztül nézve megelevenedő, háromdimenziós, élő, mozgó és akár hangot is adó tartalommá válhat az, ami egyébként egyszerű plakátnak, újságoldalnak vagy akár egy üzlet, kiállítás üres területének tűnik – erre is képesek az Augmented Reality (AR) megoldások.

Ambient megoldás a reptéren

2326
(BTL.hu) Júniustól gigantikus, 3 dimenziós óriásplakátról üdvözlik a Tények híradósai a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Budapestre érkezőket, és kívánnak jó utat azoknak, akik útrakelnek.

Ami hosszú, az tovább tart

2265
(ambient.media.hu) Először használta termékreklámjához a Zewa a mozgólépcsõ gumikapaszkodói közötti balusztrád felületet.

Törcsiket fel!

2238
(BTL.hu) A Nemzetközi Törölköző Nap alkalmából két perces flash mobot szerveznek a budapesti Fővám térre.

Így ünnepelt a Coca-Cola

2196
(SocialTimes) A Coca-Cola stílusosan és látványosan ünnepelte meg 125. születésnapját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése