TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar marketinges szakma legvaskosabb szakkönyvét, „Minden, amit tudni akartál a marketingről” címmel, és a Líra könyvesbolthálózat polcain a bestsellerek között helyezték el.

Meditációs flashmob volt Budapesten

3140
Világszerte beindultak idén a meditációs flashmobok, aminek az a lényege, hogy adott időpontban találkoznak emberek egy téren, és egyszerre elkezdenek együtt meditálni.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Ambient Facebook-karkötővel

3026
Az Orange 2011-es nyári kampányában a szörfölés rajongó egyetlen mozdulattal megoszthatták élményeiket barátaikkal.

Sokkoló ambient Kínából

3015
A kínai környezetvédelmi alapítványt azt a feladatot adta a Dentsu ügynökségnek, hogy figyelmeztesse az embereket az ózonréteg károsodásának a veszélyeire.

Ambient Finnországból

2912
A Heineken a városi döntéshozóknak akarta azt kommunikálni, hogy prémium márka. Ehhez ambient-re épülő komplex kampányt indított.

Flashmob a TEDxDanubiától

2875
Különleges flashmob akcióval hívta fel szeptember végi konferenciájára a figyelmet Budapest több pontján csütörtökön a TEDxDanubia. A szervezet önkénteseitől bárki megtudhatta, hogyan lehet új szemszögből nézni a világot.

Ha tabu a szex

2869
Hogy lehet termékmintaként kondomot osztani egy olyan országban, ahol a szex tabu? Az Ogilvy Action megoldása.

Meggyőző outdoor

2797
Szemléletesen és költséghatékonyan mutatta be a Grey Israel, milyen kiváló a Volkswagen Golf GTI gyorsulása.

Az ablakon kidobott pénz

2773
Egy orosz kampány során bebizonyosodott, hogy a nyílászárók nem megfelelő minősége miatt kiszökő energia szó szerint az ablakon kidobott pénz a fogyasztók számára.
Az Országház ma bejelentette, hogy augusztus 20-án új fényekkel emelik ki az épület szépségét.

Szimbolikus fényjáték

2646
A Vodafone Torony óriás LED-falán esténként két alkalommal "Fénysebességgel a jövőbe" fantázianévvel látványos fény- és hangshow látható a Sziget Fesztiválon.

Neonszínű kutyagumi

2645
(MTI) Tömeges kutyapiszokfestésbe fognak egy brit városban, Redditchben: narancsszínűre fújják le az ebürülékeket.

Kergetőzés New York utcáin

2644
(Social Times) Egy amerikai, futócipőket gyártó cég kampányában – a terméktípushoz teljes mértékben illeszkedően – az egyre gyakoribb “fogócska” metódussal élt: a virtuális és a valós világ összegyúrásával futásra, versenyre hívta a fogyasztókat.
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése