TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Költséghatékony és roppant hatásos parkolási kampányt eszelt ki a Halva Kungariket reklámügynökség a dél-svédországi Malmöben.
A magyar marketinges szakma legvaskosabb szakkönyvét, „Minden, amit tudni akartál a marketingről” címmel, és a Líra könyvesbolthálózat polcain a bestsellerek között helyezték el.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Meditációs flashmob volt Budapesten

3140
Világszerte beindultak idén a meditációs flashmobok, aminek az a lényege, hogy adott időpontban találkoznak emberek egy téren, és egyszerre elkezdenek együtt meditálni.

Ambient Facebook-karkötővel

3026
Az Orange 2011-es nyári kampányában a szörfölés rajongó egyetlen mozdulattal megoszthatták élményeiket barátaikkal.

Sokkoló ambient Kínából

3015
A kínai környezetvédelmi alapítványt azt a feladatot adta a Dentsu ügynökségnek, hogy figyelmeztesse az embereket az ózonréteg károsodásának a veszélyeire.

Ambient Finnországból

2912
A Heineken a városi döntéshozóknak akarta azt kommunikálni, hogy prémium márka. Ehhez ambient-re épülő komplex kampányt indított.

Flashmob a TEDxDanubiától

2875
Különleges flashmob akcióval hívta fel szeptember végi konferenciájára a figyelmet Budapest több pontján csütörtökön a TEDxDanubia. A szervezet önkénteseitől bárki megtudhatta, hogyan lehet új szemszögből nézni a világot.

Ha tabu a szex

2869
Hogy lehet termékmintaként kondomot osztani egy olyan országban, ahol a szex tabu? Az Ogilvy Action megoldása.

Meggyőző outdoor

2797
Szemléletesen és költséghatékonyan mutatta be a Grey Israel, milyen kiváló a Volkswagen Golf GTI gyorsulása.

Az ablakon kidobott pénz

2773
Egy orosz kampány során bebizonyosodott, hogy a nyílászárók nem megfelelő minősége miatt kiszökő energia szó szerint az ablakon kidobott pénz a fogyasztók számára.
Az Országház ma bejelentette, hogy augusztus 20-án új fényekkel emelik ki az épület szépségét.

Szimbolikus fényjáték

2646
A Vodafone Torony óriás LED-falán esténként két alkalommal "Fénysebességgel a jövőbe" fantázianévvel látványos fény- és hangshow látható a Sziget Fesztiválon.

Neonszínű kutyagumi

2645
(MTI) Tömeges kutyapiszokfestésbe fognak egy brit városban, Redditchben: narancsszínűre fújják le az ebürülékeket.

Kergetőzés New York utcáin

2644
(Social Times) Egy amerikai, futócipőket gyártó cég kampányában – a terméktípushoz teljes mértékben illeszkedően – az egyre gyakoribb “fogócska” metódussal élt: a virtuális és a valós világ összegyúrásával futásra, versenyre hívta a fogyasztókat.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése