TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legújabb változtatások arról tanúskodnak, hogy a környezettudatos gondolkodásmód az Auchan dolgozói és vásárlói körébe is begyűrűzött.

A karácsonyi szellem fája

3585
A Canadian Tire újdonságot hozott a karácsonyi várakozásba és közösségi élménnyé tette saját karácsonyfájának ragyogását.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

A karácsony szelleme a DHL-től

3583
A DHL idén egyedülálló küldeményeket kézbesít: a karácsony szellemét is csatolja a csomaghoz.

Sikeres volt az ELMŰ-ÉMÁSZ roadshow

3549
Ötezer-ötszáz vállalkozó kedvű kerékpáros állított elő elektromos energiát tavasztól késő őszig az Energiabringa Roadshow országjárásán.

Coca-Cola-ambient

3515
Újabb darab a Coca-Colától, amiben tükröződik a happy feeling. Az élet szép, az emberek jók.

Az Infinitivel ünnepeltek a Forma 1 sztárjai

3510
Tízezernyi Forma 1 rajongó lehetett tanúja a show-nak, amit az Infiniti és a Red Bull Racing egy exkluzív utcai bemutatón demonstrált.

Díjat kapott az Eurobesten az Angry Birds Live

3461
A SAATCHI & SAATCHI reklámügynökség három bronz díjat is hazavihetett az Eurobest nemzetközi reklámfesztiválról.
A 2011-es New York Maraton egyik főszponzora, az Asics sportszergyártó cég egy meglepő kérdést tett fel: gyorsabb vagy a reklámunknál?

Látványos ambient a Reeboktól

3390
A világ legnagyobb és leghosszabb 3 dimenziós aszfaltképével és nyilvános edzéssel népszerűsítette a crossfitet Londonban a Reebok.

Egy százalék alatt a tabletek

3380
Még mindig sokan használnak asztali számítógépeket, de előtérbe kerülnek a mobilabb eszközök. A táblagépek egyelőre keveseket hoznak lázba.
Nem tudott eljönni a BTL Labor konferenciájára? Szeretne hozzáférni az ott megosztott tudáshoz? Van rá lehetősége.

Ötletes ambient a Nestlétől

3316
A Nestlé legújabb reklámfilmje – amely a Contrex vizet népszerűsíti – megmutatja:hogyan lehet a fogyást másképp is csinálni.

Új mobil alkalmazás a Ringiertől

3308
A Ringier ifjúsági portálja, a neon.hu Lőjetek le! című online rovatához mobil applikációt indít. A fiatalokat megcélzó alkalmazásban a cikis sztoriké a főszerep.
Érdekes ambient-kampányban kommunikálta a Honda autói kiváló minőségét és azt, hogy mennyire megbecsüli ügyfeleit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése