TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A karácsonyi szellem fája

3585
A Canadian Tire újdonságot hozott a karácsonyi várakozásba és közösségi élménnyé tette saját karácsonyfájának ragyogását.

A karácsony szelleme a DHL-től

3583
A DHL idén egyedülálló küldeményeket kézbesít: a karácsony szellemét is csatolja a csomaghoz.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Sikeres volt az ELMŰ-ÉMÁSZ roadshow

3549
Ötezer-ötszáz vállalkozó kedvű kerékpáros állított elő elektromos energiát tavasztól késő őszig az Energiabringa Roadshow országjárásán.

Coca-Cola-ambient

3515
Újabb darab a Coca-Colától, amiben tükröződik a happy feeling. Az élet szép, az emberek jók.

Az Infinitivel ünnepeltek a Forma 1 sztárjai

3510
Tízezernyi Forma 1 rajongó lehetett tanúja a show-nak, amit az Infiniti és a Red Bull Racing egy exkluzív utcai bemutatón demonstrált.

Díjat kapott az Eurobesten az Angry Birds Live

3461
A SAATCHI & SAATCHI reklámügynökség három bronz díjat is hazavihetett az Eurobest nemzetközi reklámfesztiválról.
A 2011-es New York Maraton egyik főszponzora, az Asics sportszergyártó cég egy meglepő kérdést tett fel: gyorsabb vagy a reklámunknál?

Látványos ambient a Reeboktól

3390
A világ legnagyobb és leghosszabb 3 dimenziós aszfaltképével és nyilvános edzéssel népszerűsítette a crossfitet Londonban a Reebok.

Egy százalék alatt a tabletek

3380
Még mindig sokan használnak asztali számítógépeket, de előtérbe kerülnek a mobilabb eszközök. A táblagépek egyelőre keveseket hoznak lázba.
Nem tudott eljönni a BTL Labor konferenciájára? Szeretne hozzáférni az ott megosztott tudáshoz? Van rá lehetősége.

Ötletes ambient a Nestlétől

3316
A Nestlé legújabb reklámfilmje – amely a Contrex vizet népszerűsíti – megmutatja:hogyan lehet a fogyást másképp is csinálni.

Új mobil alkalmazás a Ringiertől

3308
A Ringier ifjúsági portálja, a neon.hu Lőjetek le! című online rovatához mobil applikációt indít. A fiatalokat megcélzó alkalmazásban a cikis sztoriké a főszerep.
Érdekes ambient-kampányban kommunikálta a Honda autói kiváló minőségét és azt, hogy mennyire megbecsüli ügyfeleit.
Költséghatékony és roppant hatásos parkolási kampányt eszelt ki a Halva Kungariket reklámügynökség a dél-svédországi Malmöben.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése