TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Netbank nem csak szenioroknak

3627
Az Ausztrál Commonwealth Bank érdekes módját választotta online szolgáltatásainak népszerűsítésére. Netbank egy kedves, idős párral.

Sokkoló karácsonyi ambient Belgiumból

3617
A gyermekre való odafigyelés sosem könnyű - erre hívta fel a figyelmet egy flamand segélyvonal úgy, hogy gyerekkórussal énekeltetett megbotránkoztató karácsonyi dalokat.

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...
A legújabb változtatások arról tanúskodnak, hogy a környezettudatos gondolkodásmód az Auchan dolgozói és vásárlói körébe is begyűrűzött.

A karácsonyi szellem fája

3585
A Canadian Tire újdonságot hozott a karácsonyi várakozásba és közösségi élménnyé tette saját karácsonyfájának ragyogását.

A karácsony szelleme a DHL-től

3583
A DHL idén egyedülálló küldeményeket kézbesít: a karácsony szellemét is csatolja a csomaghoz.

Sikeres volt az ELMŰ-ÉMÁSZ roadshow

3549
Ötezer-ötszáz vállalkozó kedvű kerékpáros állított elő elektromos energiát tavasztól késő őszig az Energiabringa Roadshow országjárásán.

Coca-Cola-ambient

3515
Újabb darab a Coca-Colától, amiben tükröződik a happy feeling. Az élet szép, az emberek jók.

Az Infinitivel ünnepeltek a Forma 1 sztárjai

3510
Tízezernyi Forma 1 rajongó lehetett tanúja a show-nak, amit az Infiniti és a Red Bull Racing egy exkluzív utcai bemutatón demonstrált.

Díjat kapott az Eurobesten az Angry Birds Live

3461
A SAATCHI & SAATCHI reklámügynökség három bronz díjat is hazavihetett az Eurobest nemzetközi reklámfesztiválról.
A 2011-es New York Maraton egyik főszponzora, az Asics sportszergyártó cég egy meglepő kérdést tett fel: gyorsabb vagy a reklámunknál?

Látványos ambient a Reeboktól

3390
A világ legnagyobb és leghosszabb 3 dimenziós aszfaltképével és nyilvános edzéssel népszerűsítette a crossfitet Londonban a Reebok.

Egy százalék alatt a tabletek

3380
Még mindig sokan használnak asztali számítógépeket, de előtérbe kerülnek a mobilabb eszközök. A táblagépek egyelőre keveseket hoznak lázba.
Nem tudott eljönni a BTL Labor konferenciájára? Szeretne hozzáférni az ott megosztott tudáshoz? Van rá lehetősége.

Ötletes ambient a Nestlétől

3316
A Nestlé legújabb reklámfilmje – amely a Contrex vizet népszerűsíti – megmutatja:hogyan lehet a fogyást másképp is csinálni.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése