TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A valós életre hívja fel a figyelmet a PUMA

4118
A márka a sportolásra, a közösségekben szerzett élményekre összpontosít legújabb kampányfilmjében.

Meglepetés a Nokia Lumia megrendelőinek

4056
Futár helyett Elvis, Jacko, egy űrhajós, egy épp földet érő ejtőernyős, vagy egy egész cirkusz szállította házhoz a telefont a Nokia Lumia első ötven megrendelőjének.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

Szerelmespároknak Coca-Cola

4013
A Coca-Colának sok kampánya épül a boldogság témája köré. Íme a legújabb, amely a Valentin-napra készült.

Diákkat csalogat az Edutus Főiskola

3919
Az Edutus Főiskolán a költségtérítés összegének megfelelő ösztöndíjban részesülhetnek a legszorgalmasabb diákok.

Tavaszi Trendfesztivál a Millenárison

3845
Az idén a 15 éves Lakástrend kiállítás és a Budapest Essential looks. társrendezvényként működnek együtt.

Tűzbe hoz a Mini

3832
Légy rajongó, játssz a tűzzel- buzdította rajongóit játékra a Mini Belgiumban.

Teret az ötletnek!

3822
Egyedi pop-up parkot lehet létrehozni a kreatív verseny során.

Ölelésre fel!

3816
A Coca Cola korfüggetlen, szívet melengető karácsonyi ambientje.

Az Air China Facebook-akciója

3720
Hogyan lehet felhívni az emberek figyelmét, hogy az Air China nem csak Kínára összpontosít, hanem egész Ázsiában jelen van?

A kerti törpék lázadása

3702
Egyre több az elhanyagolt kert, a gazos, szemetes udvar. A kerti törpéknek így nem volt más választása, mint utcára vonulni!

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Az év embere emblémája életre kel

3662
Különleges akrobatamutatvány keretében keltik életre a Rippel fivérek a Blikk által indított mozgalom emblémáját.

Netbank nem csak szenioroknak

3627
Az Ausztrál Commonwealth Bank érdekes módját választotta online szolgáltatásainak népszerűsítésére. Netbank egy kedves, idős párral.

Sokkoló karácsonyi ambient Belgiumból

3617
A gyermekre való odafigyelés sosem könnyű - erre hívta fel a figyelmet egy flamand segélyvonal úgy, hogy gyerekkórussal énekeltetett megbotránkoztató karácsonyi dalokat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése