TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Digitális cipőpróba

4913
A német Görtz online cipőbolt érdekes módját választotta, hogy az utcán reklámozza magát: virtuális cipőpróbálgatást szervezett.

Sikeres volt a Rauch-ambient

4827
Nagy sikerrel zárult a RAUCH környezetbarát kezdeményezése. Az energiatermelő kerékpároknak nem okozott gondot a hirtelen jött felhőszakadás sem.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

A valós életre hívja fel a figyelmet a PUMA

4118
A márka a sportolásra, a közösségekben szerzett élményekre összpontosít legújabb kampányfilmjében.

Meglepetés a Nokia Lumia megrendelőinek

4056
Futár helyett Elvis, Jacko, egy űrhajós, egy épp földet érő ejtőernyős, vagy egy egész cirkusz szállította házhoz a telefont a Nokia Lumia első ötven megrendelőjének.

Szerelmespároknak Coca-Cola

4013
A Coca-Colának sok kampánya épül a boldogság témája köré. Íme a legújabb, amely a Valentin-napra készült.

Diákkat csalogat az Edutus Főiskola

3919
Az Edutus Főiskolán a költségtérítés összegének megfelelő ösztöndíjban részesülhetnek a legszorgalmasabb diákok.

Tavaszi Trendfesztivál a Millenárison

3845
Az idén a 15 éves Lakástrend kiállítás és a Budapest Essential looks. társrendezvényként működnek együtt.

Tűzbe hoz a Mini

3832
Légy rajongó, játssz a tűzzel- buzdította rajongóit játékra a Mini Belgiumban.

Teret az ötletnek!

3822
Egyedi pop-up parkot lehet létrehozni a kreatív verseny során.

Ölelésre fel!

3816
A Coca Cola korfüggetlen, szívet melengető karácsonyi ambientje.

Az Air China Facebook-akciója

3720
Hogyan lehet felhívni az emberek figyelmét, hogy az Air China nem csak Kínára összpontosít, hanem egész Ázsiában jelen van?

A kerti törpék lázadása

3702
Egyre több az elhanyagolt kert, a gazos, szemetes udvar. A kerti törpéknek így nem volt más választása, mint utcára vonulni!

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Az év embere emblémája életre kel

3662
Különleges akrobatamutatvány keretében keltik életre a Rippel fivérek a Blikk által indított mozgalom emblémáját.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése