TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A valós életre hívja fel a figyelmet a PUMA

4118
A márka a sportolásra, a közösségekben szerzett élményekre összpontosít legújabb kampányfilmjében.

Meglepetés a Nokia Lumia megrendelőinek

4056
Futár helyett Elvis, Jacko, egy űrhajós, egy épp földet érő ejtőernyős, vagy egy egész cirkusz szállította házhoz a telefont a Nokia Lumia első ötven megrendelőjének.

Shortlistes a Souldrops

A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán. ...

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Szerelmespároknak Coca-Cola

4013
A Coca-Colának sok kampánya épül a boldogság témája köré. Íme a legújabb, amely a Valentin-napra készült.

Diákkat csalogat az Edutus Főiskola

3919
Az Edutus Főiskolán a költségtérítés összegének megfelelő ösztöndíjban részesülhetnek a legszorgalmasabb diákok.

Tavaszi Trendfesztivál a Millenárison

3845
Az idén a 15 éves Lakástrend kiállítás és a Budapest Essential looks. társrendezvényként működnek együtt.

Tűzbe hoz a Mini

3832
Légy rajongó, játssz a tűzzel- buzdította rajongóit játékra a Mini Belgiumban.

Teret az ötletnek!

3822
Egyedi pop-up parkot lehet létrehozni a kreatív verseny során.

Ölelésre fel!

3816
A Coca Cola korfüggetlen, szívet melengető karácsonyi ambientje.

Az Air China Facebook-akciója

3720
Hogyan lehet felhívni az emberek figyelmét, hogy az Air China nem csak Kínára összpontosít, hanem egész Ázsiában jelen van?

A kerti törpék lázadása

3702
Egyre több az elhanyagolt kert, a gazos, szemetes udvar. A kerti törpéknek így nem volt más választása, mint utcára vonulni!

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Az év embere emblémája életre kel

3662
Különleges akrobatamutatvány keretében keltik életre a Rippel fivérek a Blikk által indított mozgalom emblémáját.

Netbank nem csak szenioroknak

3627
Az Ausztrál Commonwealth Bank érdekes módját választotta online szolgáltatásainak népszerűsítésére. Netbank egy kedves, idős párral.

Sokkoló karácsonyi ambient Belgiumból

3617
A gyermekre való odafigyelés sosem könnyű - erre hívta fel a figyelmet egy flamand segélyvonal úgy, hogy gyerekkórussal énekeltetett megbotránkoztató karácsonyi dalokat.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése