TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Digitális cipőpróba

4913
A német Görtz online cipőbolt érdekes módját választotta, hogy az utcán reklámozza magát: virtuális cipőpróbálgatást szervezett.

Sikeres volt a Rauch-ambient

4827
Nagy sikerrel zárult a RAUCH környezetbarát kezdeményezése. Az energiatermelő kerékpároknak nem okozott gondot a hirtelen jött felhőszakadás sem.

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye ...

A valós életre hívja fel a figyelmet a PUMA

4118
A márka a sportolásra, a közösségekben szerzett élményekre összpontosít legújabb kampányfilmjében.

Meglepetés a Nokia Lumia megrendelőinek

4056
Futár helyett Elvis, Jacko, egy űrhajós, egy épp földet érő ejtőernyős, vagy egy egész cirkusz szállította házhoz a telefont a Nokia Lumia első ötven megrendelőjének.

Szerelmespároknak Coca-Cola

4013
A Coca-Colának sok kampánya épül a boldogság témája köré. Íme a legújabb, amely a Valentin-napra készült.

Diákkat csalogat az Edutus Főiskola

3919
Az Edutus Főiskolán a költségtérítés összegének megfelelő ösztöndíjban részesülhetnek a legszorgalmasabb diákok.

Tavaszi Trendfesztivál a Millenárison

3845
Az idén a 15 éves Lakástrend kiállítás és a Budapest Essential looks. társrendezvényként működnek együtt.

Tűzbe hoz a Mini

3832
Légy rajongó, játssz a tűzzel- buzdította rajongóit játékra a Mini Belgiumban.

Teret az ötletnek!

3822
Egyedi pop-up parkot lehet létrehozni a kreatív verseny során.

Ölelésre fel!

3816
A Coca Cola korfüggetlen, szívet melengető karácsonyi ambientje.

Az Air China Facebook-akciója

3720
Hogyan lehet felhívni az emberek figyelmét, hogy az Air China nem csak Kínára összpontosít, hanem egész Ázsiában jelen van?

A kerti törpék lázadása

3702
Egyre több az elhanyagolt kert, a gazos, szemetes udvar. A kerti törpéknek így nem volt más választása, mint utcára vonulni!

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Az év embere emblémája életre kel

3662
Különleges akrobatamutatvány keretében keltik életre a Rippel fivérek a Blikk által indított mozgalom emblémáját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése