TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak köszönhetően.

Megújult a SPAR kommunikációja

7917
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...
Rendhagyó kampánnyal népszerűsítette para-karaokéját a VIASAT3. A Sikítófrászhoz készült köztéri plakátokon a műsor kiemelt szereplői igencsak extrém helyzetekben láthatók.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
Ha összeszámoljuk, naponta hány darab A4-es papírra nyomtatott, írt, szerkesztett üzenettel találkozunk a piactól, a mosdón át a hivatalokig, elképesztő számok jönnének ki.
A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is – bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni.
Idén két izgalmas óriásplakátot is készített a Geometry Global a 16. ARC köztéri kiállítás civilszervezeteknek és kreatív ügynökségeknek szóló pályázatára.
Eltűnt gyerekek fényképeivel borított óriási falfelület bukkant fel vasárnapra Budapesten, a Sirály sétányon.
Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.
Más kézbe került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek értékesítése.

Mini billboard kampányol a McDonald's

6531
Egyedi reklámeszközhöz nyúlt a gyorsétteremlánc Amszterdamban: a kis dolgok is nagy figyelmet kaptak.

Ízelítő az első osztályból

6473
A Virgin Atlantic legújabb kampányában a manhatteni járókelőket lepte meg, akik egy padon ülve élhették át az első osztály nyújtotta élményt.

Sör, amit drónok szolgálnak fel

6428
Ahogy egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála, a sörfogyasztás is nő. Íme pár igazán ötletes promóciós megoldás a nagyvilágból!

3 dimenziós HEINEKEN reklám

6425
A MOLINO Kft egy pillanatig nem habozott: a jéghideg sörösüveget egyedi 3 dimenzióban készítették el.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése