TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazánkban évi 20.000 főnek adatik meg a lehetőség, hogy az elsők között próbálhasson ki új, akár a korábbinál hatékonyabban működő terápiákat, gyógyszereket. Egy 1088 fő bevonásával végzett friss felmérés szerint egyre inkább hajlandóak vagyunk részt venni gyógyszervizsgálatokban.
Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak köszönhetően.

6 civil ügyért lehet úszni a harmadik Swimathonon

A négyhetes adománygyűjtő kampány során 6 fontos és izgalmas, ferencvárosi kötődésű, civil ...

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

7917
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.
Rendhagyó kampánnyal népszerűsítette para-karaokéját a VIASAT3. A Sikítófrászhoz készült köztéri plakátokon a műsor kiemelt szereplői igencsak extrém helyzetekben láthatók.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
Ha összeszámoljuk, naponta hány darab A4-es papírra nyomtatott, írt, szerkesztett üzenettel találkozunk a piactól, a mosdón át a hivatalokig, elképesztő számok jönnének ki.
A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is – bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni.
Idén két izgalmas óriásplakátot is készített a Geometry Global a 16. ARC köztéri kiállítás civilszervezeteknek és kreatív ügynökségeknek szóló pályázatára.
Eltűnt gyerekek fényképeivel borított óriási falfelület bukkant fel vasárnapra Budapesten, a Sirály sétányon.
Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.
Más kézbe került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek értékesítése.

Mini billboard kampányol a McDonald's

6531
Egyedi reklámeszközhöz nyúlt a gyorsétteremlánc Amszterdamban: a kis dolgok is nagy figyelmet kaptak.

Ízelítő az első osztályból

6473
A Virgin Atlantic legújabb kampányában a manhatteni járókelőket lepte meg, akik egy padon ülve élhették át az első osztály nyújtotta élményt.

Sör, amit drónok szolgálnak fel

6428
Ahogy egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála, a sörfogyasztás is nő. Íme pár igazán ötletes promóciós megoldás a nagyvilágból!
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése