TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és – programkínálatát tekintve – a legösszetettebb családi eseménysorozata, amelynek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető.
Hazánkban évi 20.000 főnek adatik meg a lehetőség, hogy az elsők között próbálhasson ki új, akár a korábbinál hatékonyabban működő terápiákat, gyógyszereket. Egy 1088 fő bevonásával végzett friss felmérés szerint egyre inkább hajlandóak vagyunk részt venni gyógyszervizsgálatokban.

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...
Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak köszönhetően.

Megújult a SPAR kommunikációja

7917
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.
Rendhagyó kampánnyal népszerűsítette para-karaokéját a VIASAT3. A Sikítófrászhoz készült köztéri plakátokon a műsor kiemelt szereplői igencsak extrém helyzetekben láthatók.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
Ha összeszámoljuk, naponta hány darab A4-es papírra nyomtatott, írt, szerkesztett üzenettel találkozunk a piactól, a mosdón át a hivatalokig, elképesztő számok jönnének ki.
A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is – bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni.
Idén két izgalmas óriásplakátot is készített a Geometry Global a 16. ARC köztéri kiállítás civilszervezeteknek és kreatív ügynökségeknek szóló pályázatára.
Eltűnt gyerekek fényképeivel borított óriási falfelület bukkant fel vasárnapra Budapesten, a Sirály sétányon.
Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.
Más kézbe került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek értékesítése.

Mini billboard kampányol a McDonald's

6531
Egyedi reklámeszközhöz nyúlt a gyorsétteremlánc Amszterdamban: a kis dolgok is nagy figyelmet kaptak.

Ízelítő az első osztályból

6473
A Virgin Atlantic legújabb kampányában a manhatteni járókelőket lepte meg, akik egy padon ülve élhették át az első osztály nyújtotta élményt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése