2019. március 19.
Kipróbáltuk, milyen a megújult Várkert Kioszkban bulizni

Kipróbáltuk, milyen a megújult Várkert Kioszkban bulizni

A FashionWatch tavaszköszöntő, exkluzív partiján néztük meg az újjászületett Ybl Budai Kreatív Házat és a benne működő Félix Éttermet.

Az egykori Víziház, amelyből a gőzgépek anno 24 000 akó szűrt Duna-vizet juttattak fel naponta a királyi palotába, a történelme során volt már kávéház és Kaszinó is. Most kulturális közösségi térként és gasztronómiai létesítményként éledt újjá, és pazarabb, mint valaha. Olyan különleges építészeti megoldásokkal szépült meg, mint az az üvegszerkezet, amely elválasztja a külső tértől a loggiát. A loggia valóságos meghosszabbítása – terasza – az innen nyíló belső kávéháznak, amely a város egyik legkomolyabb italválasztékát kínáló bárja is egyben. A télen fűthető, nyáron hűthető részen egész évben lehet szivarozni, mert az üveg nem ér hozzá sem az aljzathoz, sem a boltozatokhoz. Az érzés olyan, mintha a szabadban üldögélnénk.

 

Fotó: Ambrus Marcsi
 

A kiállító terek minden nap 19 óráig ingyenes kiállításokkal várják a látogatókat, a Kovács Árpád séf által vezetett vendéglátó egységek pedig 22 óráig tartanak nyitva. Kivéve, amikor olyan zártkörű rendezvénynek ad otthont a ház, mint március elsején, amikor a meghívottak elsőként csodálhatták meg a FashionWatch által forgalmazott olasz, francia és spanyol márkák tavaszi újdonságait.

 

 

Az est házigazdája Árpa Attila, a fellépő sztárvendég Freddie volt, aki akusztikus koncerttel varázsolta el a közönséget. A márkák képviseletében megjelent Stefania Maso a Gaga Milano export menedzsere, Carolina Firpo a Gaga Milano marketing vezetője, Rebecca Testi a Rebecca Jewels alapító tulajdonos leánya és a cég marketing vezetője, Rita Bartalini a Rebecca export menedzsere és Vincent Van de Walle a LIU JO nemzetközi marketing vezetője.  

Megosztás