TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

„Önbeteljesítő jóslatként működik, hogy ha valamit nagyon akarunk és küzdünk érte, akkor meg tudjuk csinálni."
„Alapvetően humán beállítottságú vagyok, és a munkámban is azt szeretem. A marketing pedig az emberekről, és az ő igényeikről szól."

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Banga Ildikó / The Body Shop

6883
„Mindenkinek meg kellene értenie, hogy igenis hatással tudunk lenni a környezetünkre."
„Azt a szóösszetételt, hogy „nem tudom”, már rég elfelejtettem."

Pertics Richárd / Opten Kft.

6860
„Kihívások, a fejlődés lehetősége."

Boross Dávid / Oázis Kertészet

6859
„Ez egy pozitív szakma, a kertészet és a köré épülő téma jó dolog, és ezért mindenhol szívesen fogadnak minket."

Suba János / Vodafone

6858
„Azt tartom a legnagyobb sikernek, ha a kommunikáció erejével valami jót tudunk cselekedni."
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése