TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Yalcinkaya Veronika / Citibank

6941
„Úgy kell követni a piac és a termékek változásait, hogy közben az ügyfelekkel folyamatosan meglegyen a közös hang. Ha valaki csak a lépést tudja tartani a változásokkal, az lehet, hogy kevés."
„Önbeteljesítő jóslatként működik, hogy ha valamit nagyon akarunk és küzdünk érte, akkor meg tudjuk csinálni."

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Íme, a 2019-es Magyar Marketing Fesztivál témái!

A kis- és középvállalkozások üzleti évnyitó rendezvényén a szakma nagyjai mutatják be a 2019-es ...
„Alapvetően humán beállítottságú vagyok, és a munkámban is azt szeretem. A marketing pedig az emberekről, és az ő igényeikről szól."

Banga Ildikó / The Body Shop

6883
„Mindenkinek meg kellene értenie, hogy igenis hatással tudunk lenni a környezetünkre."
„Azt a szóösszetételt, hogy „nem tudom”, már rég elfelejtettem."

Pertics Richárd / Opten Kft.

6860
„Kihívások, a fejlődés lehetősége."

Boross Dávid / Oázis Kertészet

6859
„Ez egy pozitív szakma, a kertészet és a köré épülő téma jó dolog, és ezért mindenhol szívesen fogadnak minket."

Suba János / Vodafone

6858
„Azt tartom a legnagyobb sikernek, ha a kommunikáció erejével valami jót tudunk cselekedni."
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése