TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Meg akarom őrizni az alkotás örömét. Egy ilyen cég megörvendeztet azzal, hogy létrehozhatsz egy új terméket, amit a piac szeret, egy új kommunikációs csatornát, amire az emberek reagálnak, vagy nyithatsz egy szakboltot, ami nap mint nap örömet okoz azoknak, akik oda betérnek.
Jobb kétszer is átgondolni azt, hogy mit csinálunk és hogy csináljuk-e, mert annak nincs értelme, hogy az ember középszerűt alkosson. Inkább osszuk be úgy az erőforrásainkat, hogy amit létrehozunk, az legyen minőségi.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Simor László / Trilak

7092
Mindig vannak hullámvölgyek és hullámhegyek az ember életében. Az önmenedzselés abból áll, hogy miként tudod minél kisebb veszteséggel áthidalni a szerencsétlen periódusokat, és miként tudod minél jobban megragadni a szerencséseket.

Karkiss Gergely Máté / SAP Hungary

7082
Az ügyfelek fejével próbálok gondolkodni, külső emberként mérem fel a helyzetet, igyekszem az igényeiket minél jobban megismerni, hogy az ahhoz legjobban illő megoldást tudjuk nekik biztosítani. Ez a gondolkodás jellemző a cégre is, így már a fejlesztés is a felhasználói igények maximális figyelembevételével történik.

Dr. László Ágnes / Kossuth Kiadó

7067
Ne tegyük le soha a könyveket! Ne feledkezzünk meg arról, hogy olvasni lehet a számítógépeken, a legmodernebb technikai eszközökön, de ha igazából meg akarjuk élni, érteni mindazt, amit kiváló írók, elmék alkottak, akkor kézbe kell vennünk a könyvet.

Nevelős Orsolya / Siemens

7056
A kommunikációnak van egy komoly tolmácsfeladata is: az akadémiai világot összekapcsolni a nagyközönséggel, megteremteni azt a kommunikációs hidat, amellyel a kutatások eredményét, valódi kérdéseket közérthetővé lehet tenni.

László Ágnes / Fressnapf-Hungária

7043
Talán összesen két-három munkahelyem volt eddig a tizenegy néhányból, ahol meglepett vagy a szakmai hozzáértés vagy az emberi moralitás teljes hiánya. Nagyon gyorsan szoktam távozni az ilyen helyekről.

Kanyó Roland / Drogerie Markt

7027
A törzsvásárlói programunk bevezetése, megismertetése, elfogadtatása a piacon éppen a világválság idejére esett. Nekünk ez volt a mentőöv, itt erősödött meg a dm.

Nemes-Smucz Katalin / ELMŰ-ÉMÁSZ

7022
Többször kellene megkérdezniük maguktól a szakembereknek, hogy hol a tényleges tartalom a mögött, amit adok és mi az értelme annak, amit, előállítok? Érdemes lenne többször (ön)kritikus górcső alá venni a munkánkat.

Nagy Annamária / Husqvarna

7009
Olyan környezetben dolgozom, ahol a cégvezetés nyitott az újdonságokra. Ezért sok sikeres projektet vittünk már véghez. Büszke vagyok rá, hogy több márkát, termékkategóriát tudtunk önállóan bevezetni a piacra.

Udvardi Gábor / Xerox Magyarország

6992
Magyarország csak egy kis morzsa a Xerox anyacégen belül, ezért az elnyert vállalati marketing díjak dupla elismerést jelentenek egyéni és csapatszinten is.
Azt próbálom minden kollégában és hallgatómban erősíteni, hogy időnként tegyen fel etikai, erkölcsi, morális kérdéseket a szakmájával, napi rutinjával kapcsolatosan.

Dr. Horváth Péter / QBE Insurance

6963
Az elégedett ügyfél a legfontosabb: amikor megköszönik a szolgáltatást, amikor azt mondják, hogy vissza fognak jönni, vagy amikor emlékeznek az emberre.

Yalcinkaya Veronika / Citibank

6941
„Úgy kell követni a piac és a termékek változásait, hogy közben az ügyfelekkel folyamatosan meglegyen a közös hang. Ha valaki csak a lépést tudja tartani a változásokkal, az lehet, hogy kevés."
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése