TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Büttl Krisztián / Samsung

7135
A koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek majdnem egésze év végére mégis eléri.
Meg akarom őrizni az alkotás örömét. Egy ilyen cég megörvendeztet azzal, hogy létrehozhatsz egy új terméket, amit a piac szeret, egy új kommunikációs csatornát, amire az emberek reagálnak, vagy nyithatsz egy szakboltot, ami nap mint nap örömet okoz azoknak, akik oda betérnek.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző ...
Jobb kétszer is átgondolni azt, hogy mit csinálunk és hogy csináljuk-e, mert annak nincs értelme, hogy az ember középszerűt alkosson. Inkább osszuk be úgy az erőforrásainkat, hogy amit létrehozunk, az legyen minőségi.

Simor László / Trilak

7092
Mindig vannak hullámvölgyek és hullámhegyek az ember életében. Az önmenedzselés abból áll, hogy miként tudod minél kisebb veszteséggel áthidalni a szerencsétlen periódusokat, és miként tudod minél jobban megragadni a szerencséseket.

Karkiss Gergely Máté / SAP Hungary

7082
Az ügyfelek fejével próbálok gondolkodni, külső emberként mérem fel a helyzetet, igyekszem az igényeiket minél jobban megismerni, hogy az ahhoz legjobban illő megoldást tudjuk nekik biztosítani. Ez a gondolkodás jellemző a cégre is, így már a fejlesztés is a felhasználói igények maximális figyelembevételével történik.

Dr. László Ágnes / Kossuth Kiadó

7067
Ne tegyük le soha a könyveket! Ne feledkezzünk meg arról, hogy olvasni lehet a számítógépeken, a legmodernebb technikai eszközökön, de ha igazából meg akarjuk élni, érteni mindazt, amit kiváló írók, elmék alkottak, akkor kézbe kell vennünk a könyvet.

Nevelős Orsolya / Siemens

7056
A kommunikációnak van egy komoly tolmácsfeladata is: az akadémiai világot összekapcsolni a nagyközönséggel, megteremteni azt a kommunikációs hidat, amellyel a kutatások eredményét, valódi kérdéseket közérthetővé lehet tenni.

László Ágnes / Fressnapf-Hungária

7043
Talán összesen két-három munkahelyem volt eddig a tizenegy néhányból, ahol meglepett vagy a szakmai hozzáértés vagy az emberi moralitás teljes hiánya. Nagyon gyorsan szoktam távozni az ilyen helyekről.

Kanyó Roland / Drogerie Markt

7027
A törzsvásárlói programunk bevezetése, megismertetése, elfogadtatása a piacon éppen a világválság idejére esett. Nekünk ez volt a mentőöv, itt erősödött meg a dm.

Nemes-Smucz Katalin / ELMŰ-ÉMÁSZ

7022
Többször kellene megkérdezniük maguktól a szakembereknek, hogy hol a tényleges tartalom a mögött, amit adok és mi az értelme annak, amit, előállítok? Érdemes lenne többször (ön)kritikus górcső alá venni a munkánkat.

Nagy Annamária / Husqvarna

7009
Olyan környezetben dolgozom, ahol a cégvezetés nyitott az újdonságokra. Ezért sok sikeres projektet vittünk már véghez. Büszke vagyok rá, hogy több márkát, termékkategóriát tudtunk önállóan bevezetni a piacra.

Udvardi Gábor / Xerox Magyarország

6992
Magyarország csak egy kis morzsa a Xerox anyacégen belül, ezért az elnyert vállalati marketing díjak dupla elismerést jelentenek egyéni és csapatszinten is.
Azt próbálom minden kollégában és hallgatómban erősíteni, hogy időnként tegyen fel etikai, erkölcsi, morális kérdéseket a szakmájával, napi rutinjával kapcsolatosan.

Dr. Horváth Péter / QBE Insurance

6963
Az elégedett ügyfél a legfontosabb: amikor megköszönik a szolgáltatást, amikor azt mondják, hogy vissza fognak jönni, vagy amikor emlékeznek az emberre.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése