TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Márta Irén / Holcim Hungária

7276
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Szabó Orsolya / Starbucks

7262
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Hegedűs Judit / Nu Skin

7236
Nem véletlen, hogy Brian Tracy, Robert Kiyosaki vagy Donald Trump azt mondták, ha újrakezdhetnék, akkor hálózatépítőként tennék. Segíteni akarunk az embereknek abban, hogy javítani tudjanak az életminőségükön, és hogy észrevegyék: azáltal nőnek a legtöbbet, ha segítenek másoknak.

Károlyi Zsuzsa / E.ON

7217
Mindig vannak szakmai divathullámok, most ilyen például a „story telling” hullám, de a szakma alapja az, hogy megértesz egy problémát, gondolatot, helyzetet, és segítesz egy olyan válaszcsomagot kidolgozni, ami működik erre.

Margetits Marianna / Oriflame

7206
Lehetsz jó, de ha nincs mögötted egy jó csapat, akik veled egy irányba húzzák a hajót, akkor nagyon nehezen fogod elérni a céljaidat. A siker kulcsa, hogy odafigyelünk az emberekre, akikkel együtt dolgozunk.

Sugár Kinga / Universal Music

7194
Tehetséges zenészekkel dolgozni a legcsodálatosabb munka. Látni azt, hogy valakit megszeret a közönség és ebben neked is egy kicsit részed van, az fantasztikus érzés.

Kutas István / Telenor

7186
A social media egy divatos téma, nagyon sokan és sokat beszélnek róla, de még a kommunikátorok között is nagyon kevesen értik, hogy miről szól valójában. Az egyoldalú üzenetek sulykolása nem működik, a közösségi médiának a szórakoztatásról, gyönyörködtetésről kell szólnia.

Ránics Emese / Neckermann

7178
Amikor kezdtem a pályámat, a leginkább az fogott meg, hogy pozitív irányban tudok változtatni az emberek gondolkodásmódján. A marketing feladata, hogy megváltoztassa a véleményünket egy-egy termékről, szolgáltatásról. Amikor ez valóban sikerül, az mindig nagy örömmel tölt el.

Móricz Szilvia / Aquaworld Zrt.

7167
Mindig kell egy hosszú távú cél, amiért küzdünk, de az elérhető kis célok, az apró kis tettek határozzák meg a mindennapokat.

Andorka Anikó / Avis

7164
Idő, erőforrás vagy tudás hiányában a cégek sokszor belekényszerítik magukat aktuális trendek által diktált vagy „másoknál már bevált” megoldásokba, ahelyett, hogy az adott termék, ügyfélkör szempontjából ideális eszközök megtalálására fókuszálnának.
A marketingnek az a lényege, hogy először megismerd és megszeresd a terméket, mert csak utána tudod jól tálalni.

Büttl Krisztián / Samsung

7135
A koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek majdnem egésze év végére mégis eléri.
Meg akarom őrizni az alkotás örömét. Egy ilyen cég megörvendeztet azzal, hogy létrehozhatsz egy új terméket, amit a piac szeret, egy új kommunikációs csatornát, amire az emberek reagálnak, vagy nyithatsz egy szakboltot, ami nap mint nap örömet okoz azoknak, akik oda betérnek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése