TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Téma: Mennyire építik a márkát az event márketing lehetőségei?
A fórumhoz csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóink szólhatnak hozzá.
Arape
2011-08-31 09:36:41 // 2#
A hagyományos eszközöket szerintem nem lehet kiváltani.
// válasz VàSza üzenetére (1)
VàSza
2011-08-10 10:59:08 // 1#
A márkakommunikáció ezekben az áldatlan időszakokban nagyon hátrébb tolódik. Az eventek előrettörtek, kérdés, hogy mennyire váltja ki a hagyományos eszközöket.?!
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése