TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Téma: Mennyire építik a márkát az event márketing lehetőségei?
A fórumhoz csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóink szólhatnak hozzá.
Arape
2011-08-31 09:36:41 // 2#
A hagyományos eszközöket szerintem nem lehet kiváltani.
// válasz VàSza üzenetére (1)
VàSza
2011-08-10 10:59:08 // 1#
A márkakommunikáció ezekben az áldatlan időszakokban nagyon hátrébb tolódik. Az eventek előrettörtek, kérdés, hogy mennyire váltja ki a hagyományos eszközöket.?!
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése