TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld vendégeit.
Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...
A Central Médiacsoport 33%-os részesedést vásárolt a Special Effects Media Hungary Zrt-ben.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.

Végre Budapestre jön James Arthur!

7561
A világhírű James Arthur novemberben hazánkban koncertezik, az Impossible című világsláger előadója először lép színpadra Magyarországon.
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje

A neten oktat a Videótanár

7400
A kezdeményezés ingyenesen hozzáférhető digitalizált tananyagot nyújt felsősöknek a gimnáziumi felvételikhez.
A Szlovéniában Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon mutatták be, melyik reklámok voltak a legnépszerűbbek a YouTube-on az elmúlt évben a magyarországi netezők körében.
Biztonságosan az éjszakában is! Ezzel a szlogennel, az iskolakezdéssel egy időben indult a 101 éves tapasztalattal rendelkező Főtaxi online kampánya.

Napi 1 millió perc YouTube

7284
A UPC Magyarország mai bejelentése szerint ügyfeleik napi 1 millió percet YouTube-oztak tévéjükön az ingyenes TV Apps szolgáltatással.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?

YouTube: Új sztárvilág Magyarországon

5289
Hazánkban is elindult a YouTube partner programja, mely lehetővé teszi, hogy bárki pénzt keressen népszerű videóival.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése