TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Central Médiacsoport 33%-os részesedést vásárolt a Special Effects Media Hungary Zrt-ben.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.

A forradalom és szabadságharc statisztikai vonatkozásai

Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében. ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.

Végre Budapestre jön James Arthur!

7561
A világhírű James Arthur novemberben hazánkban koncertezik, az Impossible című világsláger előadója először lép színpadra Magyarországon.
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje

A neten oktat a Videótanár

7400
A kezdeményezés ingyenesen hozzáférhető digitalizált tananyagot nyújt felsősöknek a gimnáziumi felvételikhez.
A Szlovéniában Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon mutatták be, melyik reklámok voltak a legnépszerűbbek a YouTube-on az elmúlt évben a magyarországi netezők körében.
Biztonságosan az éjszakában is! Ezzel a szlogennel, az iskolakezdéssel egy időben indult a 101 éves tapasztalattal rendelkező Főtaxi online kampánya.

Napi 1 millió perc YouTube

7284
A UPC Magyarország mai bejelentése szerint ügyfeleik napi 1 millió percet YouTube-oztak tévéjükön az ingyenes TV Apps szolgáltatással.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?

YouTube: Új sztárvilág Magyarországon

5289
Hazánkban is elindult a YouTube partner programja, mely lehetővé teszi, hogy bárki pénzt keressen népszerű videóival.

Sziget: 4 millió YouTube megtekintés

5047
A 20. jubileumi Sziget közönsége több mint 11-szeresére nőtt a YouTube élő közvetítésének köszönhetően.
Az élő közvetítés a Sziget 1. napján, augusztus 8-án indul a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése