TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

8175
Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Mit veszünk az online plázában?

6249
Elképesztően nagyot változott egy év alatt a netes vásárlók érdeklődési köre.Tavaly a kanapé, idén a netbook a legkeresettebb termék.

Okostelefon bárhol

6159
Meglepő eredményeket hozott a Vatera kérdőíves felmérése, az igazi meglepetés nem az, hogy kik, hanem, hogy hol okostelefonoznak.

Webshopok itthon

5999
A vásárlóközönség akár felét is elveszíthetik azok a webshopok, amelyek nem vezetnek be bankkártyás, vagy más online fizetési lehetőséget.

Laptopra és kiadó lakásra keresünk

5875
Az Apród.hu felhasználói leginkább kiadó lakás és laptop után érdeklődnek, és bár a babakocsik iránti kereslet csökkent, a Simson motorok népszerűsége töretlen.

Új trend az e-kereskedelmi piacon

5699
Korábban könyveket, játékokat vásároltunk a web-shopokban, ma már ezek mellett több ezer laptop, televízió, vagy női cipő talál gazdára.

November az őszinte vallomásoké

5684
A Bookline TOP 50-es listája szerint, az önelemző és egész életekre visszatekintő könyvek népszerűsége folyamatosan növekszik az év utolsó időszakában.
A JátékNet. hu Webáruház számára november 8-a, az Internetes Vásárlás Napja volt az idei év eddigi legnagyobb látogatottságú és forgalmú napja.
A mobiltelefonos vásárlók az ünnepek alatt is aktívak, százmillió forint feletti forgalom várható karácsonykor.

Az online vásárlók egyharmada „mindenvevő”

5512
A Kupon Világ kutatása az online vásárlással kapcsolatos attitűdökről, tapasztalatokról.
Kamarás Ivánnal, az internetes vásárlás nagykövetével és nyereményekkel tér vissza a tavalyi sikeres debütálás után az Internetes Vásárlás Napja mozgalom november 8-án.

Szenvedélyünk a gyűjtés

5476
A legnagyobb gyűjtők 25 és 34 év közötti, Pest megyei férfiak – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből.

Libri: Antikvárium Online is

5214
A Libri Antikvárium 10 000 darabos könyvkínálata szeptembertől elérhető a Libri webáruházában, a libri.hu oldalon is.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése