TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zseniális kisfilm a British Airwaystől

8047
A légitársaság a megszokott biztonsági videót bújtatta új köntösbe, az eredmény pedig magáért beszél: a felhasználók már több, mint négymilliószor kattintottak a videóra.
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.

Új módszerrel a beszédközpontú nyelvtudásért

Bár hazánkban egyre nő az idegen nyelvet tanulók aránya, a tudásszintet illetően azonban egyre ...

A kriptovaluta nem lufi, csak jó portfólió és stratégia kell

A 20 legjövedelmezőbb kriptovaluta ma a teljes kriptovalutapiac teljesítményének 90%-át teszi ...

Ez egészen más, mint az eddigi Fejős-könyvek

7222
A szerző bátran nyúlt a legmélyebb fájdalmakhoz, köztük a veszteségélményhez, de a tőle megszokott könnyed történetvezetéssel kalauzolja át az olvasókat az "ajtón" és persze az egész sztorin.
Az osztrák gerilla videó lazának és emberközelinek tünteti fel a világ egyik legtöbb cégszabályzattal rendelkező franchise-át.

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

Arany a Windows 8 kampánynak

6753
Arany Lollipop díjat nyert a Wunderman és a Vermis Production közös munkája, a Windows 8 bevezetéséhez kapcsolódó videó kampány.

Libaszálló a Gellértben

6675
A hétvégén sorra kerülő Libator Túra promo videójában elözönlötték a libák a hotel összes termeit.

Budapestet népszerűsíti a Face Team

5808
A főváros nevezetességeit az akrobatikus kosárlabdával ötvözte a híres YouTube rendező. A filmet pár nap alatt több mint 4 millióan látták.

Lazító kispárna a Bahamákon

5466
AZ OTP Önkéntes Nyugdíjpénztárak felkérésére a Café Communications által készített vírusfilmben, kispárnák kelnek életre.

Remixeld az Old Spice srácot

5133
Izmaival zenél a márka legújabb interaktív reklámjában a már jól ismert férfi, Terry Crews.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése