TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe olyan eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...
Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.
Nyakunkon a strandszezon, és vele érkezik a kérdés is: milyen fürdőruhát válasszunk? Válaszokkal készült az Otto márkája, hogy ismertségét növelje a magyar piacon.
Csobot Adél és a dzsungel-reality győztes Molnár Andi együtt léptek színre az Arena Plaza ünnepi promóciójában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése