TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Procter & Gamble és a dm-drogeriemarkt közös nyereményjátékában a dm vásárlói teljes átalakítást nyerhetnek Zipyvel, Magyarország egyik kedvelt stílustanácsadójával.
Az Arena Fashion Index tavaszi trendfelméréséből az is kiderült, melyik márkákat kedvelik a leginkább a bevásárlóközpontba járók.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

Bolt-iránytű az Axeltől

6876
A "Last Minute Local" alkalmazás feltérképezi az olvasó közelében elérhető legkedvezőbb alkalmi vételeket.

Apróságok kerülnek a fa alá

6809
Az illatszerek, könyvek és ruhák mellett a kisebb elektronikai készülékek hódítanak majd idén karácsonykor.

A nők több ajándékot vesznek

6787
De lassabban és megfontoltabban. Idén a vásárlók kétharmada 30.000 Ft alatt fog költeni.
Közeledik az év végi hajrá, a netboltokban okostelefont, tabletet vagy lapostévét veszünk, egyre többször online részletre a fa alá.
A legnagyobb hazai e-kereskedők részvételével a SzEK.org közös kedvezményrendszert indított „Vedd a neten!” néven.

Retro társas az Ország Játéka

6755
A Gazdálkodj okosan! társasjáték lett az Ország Játéka. A retro mellett ugyanakkor az újdonságok is hódítanak.

Egy éves a K:antin

6689
A Katona József Színház kávézója készpénzmentes, azaz a vendégek csak bankkártyával fizethetnek az italokért és ételekért.
A Wired Magazine novemberi kiadásának táblagép verzióján az olvasók már közvetlenül, a hirdetésre kattintva vásárolhatnak.

Megújult a Multipont Program

6647
Az átalakulás eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja.

Idén is DotcommerceDay

6644
Harmadik alkalommal jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. Az esemény nagykövetének szerepét Lilu vállalta.
Az Olcsóbbat.hu partneráruházainak termékeit mostantól egy könnyen használható mobilapplikáción keresztül is elérheti.
A közösségi hálózati és a mobilintegráció, a szállítási opciók és a rugalmas visszaküldési lehetőségek is befolyásolják a neten vásárlókat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése