TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Erősít a Music Fm

8158
Tapasztalt szakemberrel erősítette meg csapatát a 89.5 Music Fm. Rátkai Mihály marketing és promóciós vezetőként igazolt nemrég a fiatal-felnőtt lakosság kedvenc rádiójához. További változások is történtek a csatornánál: Csepregi Mária immár kereskedelmi vezetőként irányítja a rádió sales csapatát, míg a Music Killers főszerkesztője, Juhász Gergely zenei vezetőként dolgozik tovább a csatornánál.

Sport1 HD a UPC kínálatában

5889
A UPC Kelet- és Közép-Európa vezető tartalomszolgáltatója a Sport1 HD csatornával tovább bővíti HD-csomagját Magyarországon.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

A HELL továbbra is energiaitalt gyárt

5837
A Hell energiaitalainak koffein tartalmán – a január elsejétől életbe lépő új NETA szabályozás ellenére – sem kíván változtatni.

CECED igazgatóváltás

4838
Füle Norbert helyett a következő 2 évben Huczka István tölti be a CECED Magyarország Egyesülés igazgatói tisztségét.
Radeczky Zoltánt váltva, 2012. május 24-étől Fellner Krisztián tölti be az AVON Magyarország értékesítési vezetői pozícióját.

Új vezérigazgató a Ringier AG-nál

4223
Marc Walder-t nevezték ki a Ringier AG új vezérigazgatójának, aki a távozó Christian Unger-t követi posztján.

Havonta jelenik meg a Blikk Nők Otthon & Kert

3615
A Blikk Nők Otthon és Kert 2011-es sikererének köszönhetően a Ringier 2012-től havilapként jelenteti meg a magazint.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése