TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Heineken Hungária új vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója, Pálfalvi Márta kiemelkedő eredményeket ért el korábbi munkahelyein.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
A világ vezető befektetési társasága magyarországi piaci belépésének kommunikációját az Avantgarde-ra bízta.
A Gartner legfrissebb felmérése szerint a Xerox ügyfelei részesülnek az egyik legjobb kiszolgálásban.
Hazai élelmiszeripari vállalkozások, köztük az Unilever Magyarország is aláírta azt az EU Vállalást, amely gyermekeknek szóló reklámozás terén fogalmaz meg önszabályozást.

Terjeszkedik a TakarékPont Hálózat

5642
A TakarékPont Hálózathoz tartozó Szigetvári Takarék egyesül a Balatonföldvár és Vidéke Takarékszövetkezettel.

Liferay - LEWIS PR együttműködés

5555
A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója a LEWIS PR-t választotta hivatalos kommunikációs ügynökségének Magyarországon.
Az évente megrendezett Puha játékfigura kampánnyal az IKEA a Save the Children és az UNICEF oktatási programjainak keretében támogatja a fejlődő országok gyermekeit.

Bartók János a MetLife élén

5053
A MetLife, Inc. bejelentette, hogy Bartók Jánost nevezi ki a MetLife magyarországi vállalatainak vezérigazgatójává.

Nextent: a civil projektek támogatója

5045
A cég társadalmi felelősségvállalásának célja, hogy évről évre egyre jobban átgondolt civil projekteket támogasson.

Közös többszörös

4961
A magyar nagyvállalatok és a nonprofit szervezetek együttműködését vizsgálta legújabb felmérésében a Magyar Adományozói Fórum.

Az etikus cégeket díjazza a Telenor

4699
A mobilszolgáltató a magyarországi vállalatok etikus működés iránti elkötelezettségét és erőfeszítéseit szeretné ismertté tenni, ezért idén először meghirdette a Telenor Etikus Vállalat Díjat.

Ügynökséggel kommunikál az XAPT

4180
Az XAPT, a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszerek legnagyobb hazai forgalmazója az LWp Kommunikációt bízta meg PR kommunikációjának tervezésével és megvalósításával.
A MAF felmérése szerint a kommunikálhatóság nem az elsődleges szempont, de az image és a reputáció erősítése szinte minden esetben fontos szerepet játszik.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése