TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Heineken Hungária új vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója, Pálfalvi Márta kiemelkedő eredményeket ért el korábbi munkahelyein.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...
A világ vezető befektetési társasága magyarországi piaci belépésének kommunikációját az Avantgarde-ra bízta.
A Gartner legfrissebb felmérése szerint a Xerox ügyfelei részesülnek az egyik legjobb kiszolgálásban.
Hazai élelmiszeripari vállalkozások, köztük az Unilever Magyarország is aláírta azt az EU Vállalást, amely gyermekeknek szóló reklámozás terén fogalmaz meg önszabályozást.

Terjeszkedik a TakarékPont Hálózat

5642
A TakarékPont Hálózathoz tartozó Szigetvári Takarék egyesül a Balatonföldvár és Vidéke Takarékszövetkezettel.

Liferay - LEWIS PR együttműködés

5555
A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója a LEWIS PR-t választotta hivatalos kommunikációs ügynökségének Magyarországon.
Az évente megrendezett Puha játékfigura kampánnyal az IKEA a Save the Children és az UNICEF oktatási programjainak keretében támogatja a fejlődő országok gyermekeit.

Bartók János a MetLife élén

5053
A MetLife, Inc. bejelentette, hogy Bartók Jánost nevezi ki a MetLife magyarországi vállalatainak vezérigazgatójává.

Nextent: a civil projektek támogatója

5045
A cég társadalmi felelősségvállalásának célja, hogy évről évre egyre jobban átgondolt civil projekteket támogasson.

Közös többszörös

4961
A magyar nagyvállalatok és a nonprofit szervezetek együttműködését vizsgálta legújabb felmérésében a Magyar Adományozói Fórum.

Az etikus cégeket díjazza a Telenor

4699
A mobilszolgáltató a magyarországi vállalatok etikus működés iránti elkötelezettségét és erőfeszítéseit szeretné ismertté tenni, ezért idén először meghirdette a Telenor Etikus Vállalat Díjat.

Ügynökséggel kommunikál az XAPT

4180
Az XAPT, a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszerek legnagyobb hazai forgalmazója az LWp Kommunikációt bízta meg PR kommunikációjának tervezésével és megvalósításával.
A MAF felmérése szerint a kommunikálhatóság nem az elsődleges szempont, de az image és a reputáció erősítése szinte minden esetben fontos szerepet játszik.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése