TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy online utazásközvetítő iroda úgy döntött, nem alkalmaz bújtatott extra költségeket, és mindent feltűntet áraiban.

Megható reggel a KLM jóvoltából

8114
Sokak álmát váltotta tegnap valóra a KLM légitársaság Balázsék reggeli műsorában.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak

8056
A nyaralási szezonban a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség és az STA Travel utazási iroda közös kutatásában a 18 és 24 év közötti fiatalok utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.
Az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
A magyarok szívesen telelnek meleg klímájú helyeken, de a napfényes időjárás mellett már szempont a jó szolgáltatás is.
Az USA (The States) című dokumentum film érdekességeket mutat be a DoQ műsorán az elnökválasztás előtt álló Egyesült Államokból június 25-én.
Balatonfüreden tartották a Miss Balaton by Cosmopolitan legszebb 100 versenyzőjének válogatóját.
A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.

A fővárosban toboroz a Balaton

7373
Balaton-kóstoló és az első régiós adventi vásár szlogenje: „Karácsonykor is legjobb ajándék a Balaton”.
Magyarország legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványa újabb izgalmas témával jelentkezik. Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be.
A légitársaság őszi kampánybeharangozó játékában virtuális képeslapírással lehet beszállni, majd elszállni melegebb éghajlatra.
A Shell küldetésének tekinti, hogy szenvedéllyé tegye a vezetést minden magyar autós számára, ezért most egy országos verseny keretében keresi a legizgalmasabb élményt nyújtó hazai autós útvonalakat.

Ránics Emese / Neckermann

7178
Amikor kezdtem a pályámat, a leginkább az fogott meg, hogy pozitív irányban tudok változtatni az emberek gondolkodásmódján. A marketing feladata, hogy megváltoztassa a véleményünket egy-egy termékről, szolgáltatásról. Amikor ez valóban sikerül, az mindig nagy örömmel tölt el.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése