TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szakértők szerint még több vizuális élményre és még több meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi versenyben – hangzott el a már hagyományosnak számító Fesztiválszezon Értékelő kerekasztal beszélgetésen a HEINEKEN Hungária szervezésében. A szakértők szerint folyamatos megújulásra van szükség a programok, a gasztronómia, így a fesztivál italkínálata terén is. Ezúttal is a rendezvény keretében díjazták a HEINEKEN Fesztiválpillanatok sajtófotópályázat győzteseit.
Az Arena Fashion Index nemrégiben 927 fő megkérdezésével derítette ki, mit gondolunk a különböző lakásstílusokról, aktuális lakberendezési trendekről és melyek a kedvenc bútoraink.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Új trendek az okoseszköz piacon

6854
Szerteágazóbb lesz az eddigieknél a tabletpiac 2014-ben, hódít a phablet, a digitális chat alkalmazások lekörözik a SMS forgalmat.

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.
Izgalmas év elé nézünk a social médiában. Íme, melyek lesznek a meghatározó trendek.

Ericsson: 2014 legfontosabb trendjei

6795
Az alkalmazások megváltoztatják a társadalmat, a saját testünk lesz az új jelszavunk, és mindenhol érzékelők lesznek.

A real-time marketing lesz 2014 trendje?

6775
A legújabb online hirdetési módszer a vásárlókban azt az érzést kelti, hogy "pont ezt keresték".

TOP 10+1 marketing és PR trend

6765
Az ArvaliCom áttekinti a világ legfontosabb szakmai trendjeit, amelyekre már most érdemes figyelni.
A médiavállalat az elsők között vezet be "real-time bidding" hirdetési platformot a magyar piacon.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén.

Kinek számít még a fogyasztó?

5771
A Hell szerint manapság sokan csatlakoznak azon népes táborhoz, akik az energiaital szegmens szakértőinek gondolják magukat.

Fogyasztói trendek 2013-ban

5750
Az Ericsson ConsumerLab azonosította a soron következő trendeket: a számítási felhő és a nők vezető szerepe csak kettő a tíz közül.

Körmön(font) üzenet: olimpiai trendek

4963
A sportolónők felismerték a körmük díszítésében rejlő erőt és körmeik színével, díszítésével ma már hazafiasságukat fejezik ki.

Magyar reklámpiaci trendek 2011

3857
A Kantar Media listaáras reklámköltési adatai 3 százalékos növekedést mutatnak 2010-hez képest, de a valóságban milliárdok tűntek el a médiapiacról.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése