TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.

Logitech: 7 iF Product Design díj

6889
Ez az első alkalom arra, hogy a Logitech hét különböző termékkel nyerjen egyazon évben.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Ikonikus íz + Tökéletes forma = Az Igazi

6879
A különleges poharairól ismert Riedel most a Coca-Cola-nak tervezett poharat.

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

A hagymás-tejfölös a menő

6637
A Chio chipsfogyasztók körében végzett kutatásból kiderült: a hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.
Az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak – derül ki a GfK kutatásából.

Vitték a szalámit, mint a cukrot!

6441
Budapest Airport 2. termináljának tranzitjában egy hónapig dübörgött a hungaricum-promóció, ami megduplázta az eladásokat.

Itt a legújabb vállalatirányítási rendszer

6410
Hazánkban is elérhető az SAP legfrissebb verziójú vállalatirányítási rendszere, a 9.0-ás SAP Business One.
Idén több mint 190 tonna magyar fűszerpaprikát vásárol fel a Chio termékeket gyártó Intersnack: 29 országba szállítanak belőle.

Unicum – karácsonyi díszben

5730
Ünnepi díszbe öltözött az Unicum. Az ország kedvenc gyomorkeserűje, és szilvás, illetve citrusos változatai egyedi csomagolásban, speciális promócióban elérhetőek a boltokban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése