TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.

Logitech: 7 iF Product Design díj

6889
Ez az első alkalom arra, hogy a Logitech hét különböző termékkel nyerjen egyazon évben.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Ikonikus íz + Tökéletes forma = Az Igazi

6879
A különleges poharairól ismert Riedel most a Coca-Cola-nak tervezett poharat.

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

A hagymás-tejfölös a menő

6637
A Chio chipsfogyasztók körében végzett kutatásból kiderült: a hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.
Az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak – derül ki a GfK kutatásából.

Vitték a szalámit, mint a cukrot!

6441
Budapest Airport 2. termináljának tranzitjában egy hónapig dübörgött a hungaricum-promóció, ami megduplázta az eladásokat.

Itt a legújabb vállalatirányítási rendszer

6410
Hazánkban is elérhető az SAP legfrissebb verziójú vállalatirányítási rendszere, a 9.0-ás SAP Business One.
Idén több mint 190 tonna magyar fűszerpaprikát vásárol fel a Chio termékeket gyártó Intersnack: 29 országba szállítanak belőle.

Unicum – karácsonyi díszben

5730
Ünnepi díszbe öltözött az Unicum. Az ország kedvenc gyomorkeserűje, és szilvás, illetve citrusos változatai egyedi csomagolásban, speciális promócióban elérhetőek a boltokban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése