TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Alekosz menyasszonyt keres

2142
(BTL.hu) A magyar televíziózás történetében egyedülálló vállalkozás az Rtl Klub új valóságshow-ja, hiszen a főszereplő tudta nélkül zajlottak az előkészületek, valamint naponta jelentkező párkereső reality sem készült még.

Nem csak Vilgaxot kell legyőzniük

2134
(BTL.hu) A Cartoon Network magyar gyerekszereplőket keres vadonatúj kvízműsorába, amelyet novemberben mutat be Ben 10: A legnagyobb kihívás címmel.

Superbrands-díjas a Mall.hu 2017-ben is

Magyarország egyik legnagyobb e-bevásárlóközpontja idén is bekerült a Superbrands-díjasok közé. ...

Mintegy 1000 tanuló tölti gyakorlatát a SPAR-nál

Több mint 25 éve van jelen a szakképzésben a SPAR. A csaknem 14 ezer munkavállalót foglalkoztató ...

Csúcsot ért el a Cool

2128
(BTL.hu) A a kereskedelmi televíziók közül, a kábelcsatornákon sugárzott legmagasabb nézettségű műsorok között közül minden idők legnagyobb közönségarányát elért műsor volt a Cool-on a vasárnapi BeleValóVilág adása a 18-49-es korosztály körében.

Tarolhat az Aranypéntek kampány

2125
(BTL.hu) Aranypéntek – Az elismerés napja szlogennel indította el a Dreher Sörgyárak Zrt. eddigi legnagyobb kampányát az Arany Ászok márkához kapcsolódóan. Az országos, 360 fokos aktivitás egyik különlegessége az összetett lokális kommunikáció, amely településenként szólítja meg a fogyasztókat, az akcióban részt vevő helyi sörözőkbe irányítva őket. A tv-szpot zenéjéből – melyben Somló Tamás énekel – remix is készült. A májustól szeptemberig tartó kampányt a Human Telex Reklámügynökség tervezte és bonyolítja le.

Gondolkodnak a fúzión

2124
(BTL.hu) Visszavonja a magyarországi tevékenységének fúziójára vonatkozó versenyhivatali kérelmét a hazai piacon a Tvr-hét mellett nyolc vidéki lapot is kiadó német Axel Springer AG és a Népszabadságot, a Nemzeti Sportot és a Blikket is tulajdonló svájci Ringier, de az egyesülési tervtől nem állnak el véglegesen.
(BTL.hu) A Tv2 csoport női csatornája húsvét szombat óta új arculati elemekkel várja a nézőket.

Esküvő és duett

2091
(BTL.hu) Világszerte csaknem 2 milliárdan követték figyelemmel Catherine Middleton és Vilmos angol herceg nagy napját, melyet Magyarországon a 18-49-es korosztály nézőinek többsége az Rtl Klubon látta. A konkurens csatorna viszont online ért el kiemelkedő eredményt: szombaton több mint 730 ezer Tv2-es videót indítottak el az internetezők.

Gyorsaság és csúcstechnológia

2077
(BTL.hu) A sorozat színésznő Kiss Ramóna az Invitel autóján száll harcba az első magyarországi Lotus Ladies Cup versenyen.

A Nagy Duett a Facebookon aktivizál

2072
(BTL.hu) A múlt hét legnézettebb műsora ismét az Rtl Klub tehetségkutató show-ja, a Csillag Születik lett. Az immár élőben jelentkező műsort az éppen tévét néző 18-49-es korosztály 44,7 százaléka követte figyelemmel. Múlt szombaton ennek köszönhetően 28,5 százalékpontos különbség volt az Rtl Klub és a Tv2 között a 19 és 23 óra közötti főműsoridős sávban.

Hokiláz a tv előtt is

2064
(BTL.hu) A televíziók előtt mintegy félmillióan voltak kíváncsiak szombat este a magyar válogatott Olaszország elleni sorsdöntő összecsapására a hazai rendezésű Divízió I-es világbajnokságon. Ez minden idők legnézettebb jégkorong-mérkőzése a Sport Tv-n.

Kedvencek, mint a mesében

2045
(BTL.hu) A Boomerang csatorna többek között az ország legviccesebb, legfalánkabb és legfurcsább háziállatát keresi.
(BTL.hu) A Médiatanács döntése szerint a termékmegjelenítéssel kapcsolatos ajánlást közösen alakítja ki az érintett médiaszolgáltatókkal, ezért májusban nyilvános meghallgatást tart, és honlapján teszi közzé az előkészítő, felkészülést segítő dokumentumokat.

Szemlézett Rtl filmek

1993
(BTL.hu) Az Rtl Klub két alkotását is beválogatta a zsűri a 42. Magyar Filmszemle versenyfilmjei közé, ebből az egyiket műsorára is tűzte a piacvezető csatorna.

Magyarul az évszázad esküvőjéről

1986
(BTL.hu) Exkluzív interjúk, háttérinformációk, kulisszatitkok, show produkció – ez a Tv2 repertoárja a brit hercegi esküvő kapcsán.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése