TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(MTI) A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezetői áttekintették a Magyar Televíziótól, a Duna Televíziótól, a Magyar Rádiótól és a Magyar Távirati Irodától átvett munkavállalók munkaköreit és feladatait, és mintegy 600 embert érintő csoportos létszámleépítésről döntöttek. A vezetők száma kiugróan magas, amelyet lényegesen csökkenteni fognak.

600 millió forint médiatámogatás

2227
(BTL.hu) Lendületes pályáztatást ígér a médiahatóság a rádiós piaci szereplőknek. A közösségi televíziók és rádiók számára most közzé tett pályázati felhívás pedig 100 millió forintos keretösszeggel rendelkezik a stúdiótechnikai háttér kialakításához.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...

Nyerő a piszkos munka?

2223
(BTL.hu) Az AXN három promóciós filmje shortlistre került a Promaxbda World Gold Awards-on.

Médiatanács vs Rtl Klub

2220
(BTL.hu) Az Rtl Klub megdöbbenéssel fogadta és a törvényes jogorvoslat eszközeivel fog élni annak kapcsán, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a újabb büntetést, ezúttal 88 millió forintos bírságot szabott ki a ValóVilág 4. adásai miatt – adta közzé a csatorna.

Nem várt technikai helyzetek az Édenben

2213
(BTL.hu) Napi 16 órás, heti hét napos munkában biztosította a Viasat3 csatorna Éden Hotel című produkciója számára a technikai feltételeket az Arizona MPS.

Közösség és vidékstratégia

2211
(MTI) A Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) önálló honlapot indított a társadalmi vitára bocsátott, 10 évre szóló Nemzeti Vidékstratégiáról, amelyhez logópályázat és rövid reklámfilm is kapcsolódik.

Együtt mutatkoznak be a közmédiumok

2210
(MTI) A Magyar Televízió, a Duna Televízió, a Magyar Rádió és a Magyar Távirati Iroda, valamint a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sátrai játékokkal, filmvetítéssel, fotóarchívummal és népszerű műsorvezetőkkel várják a látogatókat szombaton és vasárnap a Magyar Nemzeti Múzeum kertjében.
(BTL.hu) A hazai rádiók és televíziók portáljai közül az Rtl Klub online portfoliója a leglátogatottabb. A csatorna új napi valóságshowja, az "Alekosz – Szerelem a legfölsőbb szinteken” is kiváló számokat produkál: a beágyazott videói például mintegy 133 ezer egyedi látogatót hoztak napról-napra a 19. héten.

Százezrek kattintottak a villantó lányra

2184
(BTL.hu) A Tv2 péntek esti show műsorának, A Nagy Duettnek legutóbbi döntőjében váratlan jelenet zavarta meg az élő adást. SP és Iszak Eszter előadása után egy félmeztelen rajongó rohant a színpadra és nyomott csókot a fiatal énekes arcára.

A Fókusz volt a legnézettebb

2173
(BTL.hu) Vége az Rtl Klub nézettségi veretlenségének, de a csatorna így is 141 napos rekordot állított fel a kereskedelmi korcsoportban a főműsoridőt vizsgálva, amelyre 1997 óta nem volt példa.

Tejes dobozokon az eltűnt gyerekek

2172
(BTL.hu) Az eltűnt gyermekek nyomába ered a Tv2 Mokka műsorvezetője, aki az 1000 Lámpás Éjszakája rendezvénnyel hívja fel a figyelmet a fontos társadalmi jelenségre.

Újabb show a Tv2-n

2156
(BTL.hu) A nyáron Magyarország legszebb hölgyeivel készít műsort a Tv2 Szépségkirálynő címmel.

Egyedülálló matricázás

2152
(BTL.hu) Blikk Bumm címmel 6 hetes tavaszi játékot indított a bulvárlap: május 9.–június 19. között ismét a címlapon található matricával nyerhetnek értékes nyereményeket vagy készpénzt az olvasók.

Rázoomoltak

2148
(BTL.hu) A saját gyártású szórakoztató magazinműsor, a Zoom megújulásával debütál az AXN stúdiója, ahol a forgatási munkálatokat végzik a teljes közép-európai régió számára.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése