TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Javítottak a hírműsorok

1402
(BTL.hu) A Tv2 műsorai közül a második héten a nézettségi toplistára a Napló, a Jóban Rosszban és a Tények került fel, ráadásul az utóbbi keddi adását nézték a legtöbben az adott időszakban.

Műsor a diszkrimináció ellen

1394
(BTL.hu) Az Ability Park idén nagyszabású vetélkedőműsort indít, melynek gyártását a kiírt tenderen az Agb produkciós iroda nyerte el. A "Képességek próbája" elnevezésű projekt az EU támogatásával, az ESZA társfinanszírozásával valósul meg. A megvalósításhoz még keresik a legmegfelelőbb televíziós partnert.

Idén tizenhét műhely nyitja meg kapuit az érdeklődők előtt

Az október 6–15-ig tartó Design Hét Budapest rendezvénysorozat egyik legkedveltebb programpontja ...

Közösségi ház nyílt Érden

A SPAR Magyarország tavasszal átadott érdi bevásárlóközpontja mellett a vállalat jóvoltából ...

A saját produkciók a legnézettebbek

1393
(BTL.hu) A 2. héten az Rtl Klub legnézettebb műsor ezúttal is a ValóVilág4 egyik adása volt: a vasárnap esti összefoglalót a 18-49 éves korosztály 35,1 százaléka követte figyelemmel.

Tények és Aktív: növekvő nézettség

1375
(BTL.hu) A 2011-es év első heti nézettségi toplistájának kilencedik helyén a TV2 már eddig is népszerű délutáni szappanoperája, az Árva Angyal került: a teljes lakosság körében majdnem másfél millióan (1 451 991) nézték a mexikói szappanoperát, melynek közönségaránya 36 százalék volt. Jól debütált a TV2 legújabb amerikai sorozata, a Hawaii Five-O is.

Nicsak, ki hízott meg?

1366
(BTL.hu) A Nicsak, ki beszél mozifilmek Mollie-ja, Kirstie Alley saját valóságshow-val érkezik a képernyőkre.

Közép-európai igazgató az UNI-nál

1362
(BTL.hu) Az Universal Networks International ügyvezető igazgatói posztot hozott létre közép-európai régiójában, melyet mától Tariq Syed tölt be. Az új ügyvezető igazgató célja, hogy az NBC Universal nemzetközi fizetős Tv csatornái tovább növekedjenek a régióban. Syed-nek kulcsszerepe lesz a UNI szórakoztató csatorna márkáinak felépítésében és a csatorna további fejlődésében, valamint a közép-európai reklámbevétel célszámok elérésében.

Sport Tv: legtöbben a focit nézték

1344
(BTL.hu) A képzeletbeli aranyérem a hazai labdarúgó-válogatottnak jár a Sport Tv statisztikája alapján, mivel megközelítőleg 900 ezer nézőjével az angol-magyar barátságos mérkőzés volt a legnépszerűbb műsor a csatornán az elmúlt évben. Bár más sportágakban is voltak kiemelkedő nézettségű meccsek, a top10 lista szereplői kivétel nélkül a foci rangadók köréből kerültek ki.

Nagy érdeklődés a termékelhelyezés iránt

1341
(Origo) Az RTL Klub Való Világ 4 műsorában már alkalmazzák a product placementet, amelyet a médiatörvény lehetővé tett. Az elsősorban a valóság-, játék- és talkshow típusú produkciókban könnyen alkalmazható hirdetési forma várhatóan a sorozatokban is megjelenik hamarosan, bár a producerek emiatt nem számítanak hatalmas bevétel növekedésre.

Bevált A 40 milliós játszma hírességekkel

1335
(BTL.hu) Sok tévénéző választotta a két ünnep között a TV2 game show-jának rendhagyó adásait, és a szilveszteri műsort is több mint egy millióan nézték

PRO4:Kapcsold be és kapcsolj ki

1324
(BTL.hu) A ProSiebenSat.1 tulajdonában lévő TV2 Csoport újabb, a férfi közönséget megcélzó csatornával bővült 2011. január 3-tól.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése