TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Oscar már nem annyira vonzó

1692
(MTI) A tavalyihoz képest kilenc százalékkal esett az Oscar-díjátadó gála televíziós nézettsége az Egyesült Államokban – közölte a Hollywood Reporter című filmes szaklap.

A Barátok közt a legnézettebb

1694
(BTL.hu) A teljes lakosság 2011. nyolcadik heti összesített nézettségi toplistáján a két országos kereskedelmi csatorna műsorai váltogatják egymást. A közszolgálati csatorna egyetlen műsora került csak fel a 30-as toplistára.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója

A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket ...
(BTL.hu) A Magyarországon a harmadik legnagyobb közönségaránnyal rendelkező portfóliót kezelő At Media Hungary értékesítési palettájának tagjává válik március 1-jétől a Hálózat Tv.

Újra hullanak a milliók

1533
(BTL.hu) Az elmúlt év nagy sikerű game show-ja, A 40 milliós játszma február 21-től visszatér.

Varsó lett a Discovery régióközpontja

1522
(BTL.hu) Discovery Networks – az európai működési struktúrájában bekövetkezett változásokat követően – új vezetőket nevezett ki.
(BTL.hu) A Upc kábeles előfizetőinek már mintegy fele digitálisan televíziózik, a fővárosban ez az arány meg is haladja az 50 százalékot, az új ügyfeleknek pedig már a többsége eleve az ilyen szolgáltatást választja. Ezeknek csaknem fele videorögzítőt (DVR) is használ, havonta több mint 150 ezer filmet néznek meg a lekérhető videotárból, és nagyfelbontású (HD) adásokat is választanak.

Szervezeti metamorfózis a Tv2-nél

1513
(BTL.hu) Rényi Ádám, mint marketing és kommunikációs igazgató, Yvonne Dederick pedig gazdasági igazgatóként dolgozik a jövőben a Tv2-nél. Simon Zsolt vezérigazgató közvetlen irányítása alá tartozik majd a jogi, a humán és a projekt menedzsment projekt iroda. Egyúttal megújult szervezeti struktúrában folytatja munkáját a csoport kereskedelmi csapata is: a Tv2, Fem3 és Pro4 hirdetési felületeit kidolgozó és értékesítő egységet három szakember – Török Eszter, Novák Beáta és Megyeri András – vezeti Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató irányításával.

Kitartó Rtl siker

1490
(BTL.hu) Több, mint egy hónapja nem veszített főműsoridőt az Rtl Klub a legnagyobb konkurenssel szemben a 18-49 éves korosztályban. A negyedik hét legnézettebb műsora a ValóVilág4 szombat esti párbaja volt, a kiemelt korosztály 41,9 százaléka kapcsolt a csatornára.

Egy korszak lezárult

1489
(BTL.hu) Lejárt a Sztár Fm budapesti frekvenciaengedélye, és mivel a tulajdonos nem pályázik a meghosszabbítására, a rádió adása végleg elhallgat.

Folyamatos leépítés a BBC-nél

1463
(Index, MTI) Nem csak a BBC internetes szolgáltatásai spórolnak, hanem a brit közszolgálati média idegennyelvű rádióadásai közül is megszűnik pár. 640 embert bocsájtanak el, mert nem lesz szükség szerb, albán, macedón, valamint a karibi térségbe sugárzott angol és az afrikai portugál nyelvű adásokra. Takarékossági okokból újabb idegen nyelvű – köztük kelet-európai – adásokat szüntet meg a BBC Világszolgálata, amely néhány éve, sok más külföldi adással együtt már felszámolta magyar nyelvű műsorszolgáltatását is.

Saját csúcsát döntötte meg a hírműsor

1462
(BTL.hu) Az elmúlt héten a Tv2-es műsorok közül ismét a Tények teljesített a legjobban és a 18-49 éves korosztályban is javított nézettségén.

Kivívta a kihívás a nézők figyelmét

1453
(BTL.hu) A 3. héten az Rtl Klub műsorai nyerték a nézettségi versenyt a 18-49 éves korosztályban, főműsoridőben. Ezúttal a Barátok közt és a ValóVilág4 volt a legnépszerűbb választás a nézők körében.

Most tényleg a lét a tét?

1414
(Origo) Az RTL Klub valóságshow-ja miatt eddig összesen 65 panasz érkezett a médiahatósághoz, amely folyamatosan vizsgálja a műsort, főleg a kiskorúak védelmére és a reklámszabályokra, valamint azoknak a megsértésére vonatkozó rendelkezések miatt.

3D-s földi tévéadás

1406
(Napi gazdaság) A sikeres tesztek lezárulta után a múlt héten elkezdte működését a világ első földi sugárzású 3D-s tévécsatornája, amelyet a Motive Television tulajdonában lévő olasz Mediaset üzemeltet – írja a Wall Street Journal. A 3VOD névre hallgató szolgáltatás igénybevételéhez speciális set-top-boxra van szükség, a kínálatban egyelőre 50 film szerepel. Az első kísérleti adásokat a múlt év végén indították, ezt megelőzően 3D-s tévét csak kábel- és műholdas cégek kínáltak.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése