TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Oscar már nem annyira vonzó

1692
(MTI) A tavalyihoz képest kilenc százalékkal esett az Oscar-díjátadó gála televíziós nézettsége az Egyesült Államokban – közölte a Hollywood Reporter című filmes szaklap.

A Barátok közt a legnézettebb

1694
(BTL.hu) A teljes lakosság 2011. nyolcadik heti összesített nézettségi toplistáján a két országos kereskedelmi csatorna műsorai váltogatják egymást. A közszolgálati csatorna egyetlen műsora került csak fel a 30-as toplistára.

Csak a törlést fogadná el az EU

Tovább szigorítaná az Európai Unió adatvédelmi előírásait az Európai Parlament szabadságjogokkal ...

Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát

A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a ...
(BTL.hu) A Magyarországon a harmadik legnagyobb közönségaránnyal rendelkező portfóliót kezelő At Media Hungary értékesítési palettájának tagjává válik március 1-jétől a Hálózat Tv.

Újra hullanak a milliók

1533
(BTL.hu) Az elmúlt év nagy sikerű game show-ja, A 40 milliós játszma február 21-től visszatér.

Varsó lett a Discovery régióközpontja

1522
(BTL.hu) Discovery Networks – az európai működési struktúrájában bekövetkezett változásokat követően – új vezetőket nevezett ki.
(BTL.hu) A Upc kábeles előfizetőinek már mintegy fele digitálisan televíziózik, a fővárosban ez az arány meg is haladja az 50 százalékot, az új ügyfeleknek pedig már a többsége eleve az ilyen szolgáltatást választja. Ezeknek csaknem fele videorögzítőt (DVR) is használ, havonta több mint 150 ezer filmet néznek meg a lekérhető videotárból, és nagyfelbontású (HD) adásokat is választanak.

Szervezeti metamorfózis a Tv2-nél

1513
(BTL.hu) Rényi Ádám, mint marketing és kommunikációs igazgató, Yvonne Dederick pedig gazdasági igazgatóként dolgozik a jövőben a Tv2-nél. Simon Zsolt vezérigazgató közvetlen irányítása alá tartozik majd a jogi, a humán és a projekt menedzsment projekt iroda. Egyúttal megújult szervezeti struktúrában folytatja munkáját a csoport kereskedelmi csapata is: a Tv2, Fem3 és Pro4 hirdetési felületeit kidolgozó és értékesítő egységet három szakember – Török Eszter, Novák Beáta és Megyeri András – vezeti Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató irányításával.

Kitartó Rtl siker

1490
(BTL.hu) Több, mint egy hónapja nem veszített főműsoridőt az Rtl Klub a legnagyobb konkurenssel szemben a 18-49 éves korosztályban. A negyedik hét legnézettebb műsora a ValóVilág4 szombat esti párbaja volt, a kiemelt korosztály 41,9 százaléka kapcsolt a csatornára.

Egy korszak lezárult

1489
(BTL.hu) Lejárt a Sztár Fm budapesti frekvenciaengedélye, és mivel a tulajdonos nem pályázik a meghosszabbítására, a rádió adása végleg elhallgat.

Folyamatos leépítés a BBC-nél

1463
(Index, MTI) Nem csak a BBC internetes szolgáltatásai spórolnak, hanem a brit közszolgálati média idegennyelvű rádióadásai közül is megszűnik pár. 640 embert bocsájtanak el, mert nem lesz szükség szerb, albán, macedón, valamint a karibi térségbe sugárzott angol és az afrikai portugál nyelvű adásokra. Takarékossági okokból újabb idegen nyelvű – köztük kelet-európai – adásokat szüntet meg a BBC Világszolgálata, amely néhány éve, sok más külföldi adással együtt már felszámolta magyar nyelvű műsorszolgáltatását is.

Saját csúcsát döntötte meg a hírműsor

1462
(BTL.hu) Az elmúlt héten a Tv2-es műsorok közül ismét a Tények teljesített a legjobban és a 18-49 éves korosztályban is javított nézettségén.

Kivívta a kihívás a nézők figyelmét

1453
(BTL.hu) A 3. héten az Rtl Klub műsorai nyerték a nézettségi versenyt a 18-49 éves korosztályban, főműsoridőben. Ezúttal a Barátok közt és a ValóVilág4 volt a legnépszerűbb választás a nézők körében.

Most tényleg a lét a tét?

1414
(Origo) Az RTL Klub valóságshow-ja miatt eddig összesen 65 panasz érkezett a médiahatósághoz, amely folyamatosan vizsgálja a műsort, főleg a kiskorúak védelmére és a reklámszabályokra, valamint azoknak a megsértésére vonatkozó rendelkezések miatt.

3D-s földi tévéadás

1406
(Napi gazdaság) A sikeres tesztek lezárulta után a múlt héten elkezdte működését a világ első földi sugárzású 3D-s tévécsatornája, amelyet a Motive Television tulajdonában lévő olasz Mediaset üzemeltet – írja a Wall Street Journal. A 3VOD névre hallgató szolgáltatás igénybevételéhez speciális set-top-boxra van szükség, a kínálatban egyelőre 50 film szerepel. Az első kísérleti adásokat a múlt év végén indították, ezt megelőzően 3D-s tévét csak kábel- és műholdas cégek kínáltak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése