TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Telenor Csoport kutatása bemutatja az idei év világszerte meghatározó technikai trendjeit.
Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével induló versenyző nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...
A magyar kutatócsoport módszerével fejlesztett Samsung innováció színtévesztő emberek életminőségét fogja javítani.
Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
32 hektoliter vért gyűjt évente a kamion, a büszke véradók pedig mostantól ingyen wifizhetnek a fedélzeten.
Nagy érdeklődés övezte a Cultivo rendhagyó, Telenorral közös eseményét az Ötkertben. A kerekasztal-beszélgetésen a digitális egyenlőség kérdését boncolgatták a résztvevők.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.
Hazánkban rendezik meg a Telekom nemzetközi innovációs versenyének döntőjét.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.
Már ötödik alkalommal rendezi meg a Telenor a Hipernet Napot, ezért a szolgáltató minden ügyfele ingyenesen használhatja belföldön a Hipernet mobilinternet hálózatot szeptember 25-én.
Az Ericsson és a Verizon Wireless megvalósította az Egyesült Államok első LTE Multicast szolgáltatását kereskedelmi 4G LTE hálózaton.
Az ügyfélkapcsolatok terén erősít a Samsung: a cég megnyitotta Európa legnagyobb Smart & Prémium Megoldás Központját Budapesten, ahonnan úgy tudja megbütykölni a SMART tévénket a szervizes, hogy felállna a székéből.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése