TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

70 éven át folyamatosan HD filmeket streamelhetnénk az ünnepek alatt generált adatforgalomból.
A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...
Hiánypótló online tanácsadó szolgáltatást létrehozásával folytatódik az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone együttműködése a kapcsolati erőszak elleni küzdelemben.
A Telenor Csoport kutatása bemutatja az idei év világszerte meghatározó technikai trendjeit.
Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével induló versenyző nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.
A magyar kutatócsoport módszerével fejlesztett Samsung innováció színtévesztő emberek életminőségét fogja javítani.
Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
32 hektoliter vért gyűjt évente a kamion, a büszke véradók pedig mostantól ingyen wifizhetnek a fedélzeten.
Nagy érdeklődés övezte a Cultivo rendhagyó, Telenorral közös eseményét az Ötkertben. A kerekasztal-beszélgetésen a digitális egyenlőség kérdését boncolgatták a résztvevők.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.
Hazánkban rendezik meg a Telekom nemzetközi innovációs versenyének döntőjét.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése