TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem fogy az új iPhone X

8283
A december végén felröppent híreket, miszerint az Apple nagymértékben csökkenti a legújabb okostelefonjának gyártási mennyiségét, úgy tűnik a karácsony és az újév elkezdésével több forrás is megerősíti.
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...
A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján.

Gödörben a svájci óraipar?

7922
Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.
Az Epson bejelentette, hogy januártól kezdődik a díjnyertes BT-300 okosszemüveg szállítása.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.
A Canon Europe Office Insights 2016 szerint többet fognak költeni a cégek irodai berendezésekre.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
A világ legnagyobb PC gyártó vállalata elismeri a különleges és tettre kész alkotókat és tehetségeket, ezért lett a szlogenje: For Those Who Do.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése