TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Gödörben a svájci óraipar?

7922
Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.
Az Epson bejelentette, hogy januártól kezdődik a díjnyertes BT-300 okosszemüveg szállítása.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.
A Canon Europe Office Insights 2016 szerint többet fognak költeni a cégek irodai berendezésekre.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
A világ legnagyobb PC gyártó vállalata elismeri a különleges és tettre kész alkotókat és tehetségeket, ezért lett a szlogenje: For Those Who Do.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.

3D-s óriásarcok az olimpián

6855
A szocsi olimpiára látogatók saját szkennelt arcukat egy óriási homlokzaton láthatják viszont.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése