TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Gödörben a svájci óraipar?

7922
Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...
Az Epson bejelentette, hogy januártól kezdődik a díjnyertes BT-300 okosszemüveg szállítása.
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.
A Canon Europe Office Insights 2016 szerint többet fognak költeni a cégek irodai berendezésekre.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
A világ legnagyobb PC gyártó vállalata elismeri a különleges és tettre kész alkotókat és tehetségeket, ezért lett a szlogenje: For Those Who Do.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.

3D-s óriásarcok az olimpián

6855
A szocsi olimpiára látogatók saját szkennelt arcukat egy óriási homlokzaton láthatják viszont.

„Csatlakoztatott okos papír”

6842
Az Ericsson a 2014-es CES kiállításon mutatta be legújabb fejlesztését: bármilyen nyomtatott papír a hálózat része lehet.
Olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyeket először valósítanak meg mobiltechnológia alkalmazásával.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése