TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.
Az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökség nemzetközi sztenderdek alkalmazásával a Szonda-Phone közreműködésével készítette el az első hazai content marketing kutatást.

Mossák kezeiket

7318
Október 15. a kézmosás világnapja és egyben a legfontosabb napja az évnek egy olyan márka számára, mint a Dettol.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.

Tartalommal tarol a Coca-Cola

7160
A tartalom marketing ékes példája a Coca-Cola legújabb kampánya, amelyben a márka hétköznapi hősöket talál vagy kreál, és azokat egy honlapon és videókban mutatja be.
A bannervakság után itt a tartalomvakság, miközben a Coca-Cola nagyot kaszált a személyre szóló palackokkal. Többek között ezt is megtudtuk a februári Marketing Konferencián.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése