TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.
Az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökség nemzetközi sztenderdek alkalmazásával a Szonda-Phone közreműködésével készítette el az első hazai content marketing kutatást.

Mossák kezeiket

7318
Október 15. a kézmosás világnapja és egyben a legfontosabb napja az évnek egy olyan márka számára, mint a Dettol.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.

Tartalommal tarol a Coca-Cola

7160
A tartalom marketing ékes példája a Coca-Cola legújabb kampánya, amelyben a márka hétköznapi hősöket talál vagy kreál, és azokat egy honlapon és videókban mutatja be.
A bannervakság után itt a tartalomvakság, miközben a Coca-Cola nagyot kaszált a személyre szóló palackokkal. Többek között ezt is megtudtuk a februári Marketing Konferencián.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése