TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.

Tuti tippek online tartalomfejlesztőknek

6530
A 8 legfontosabb tartalomfejlesztési elv, amelyeket a cégek gyakran rosszul alkalmaznak. Te jó csinálod?

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...

Infinety: közösségi enciklopédia

6510
A külföldi Wikihow.com modelljét meghonosító Hogyankell.hu weboldal direkt megkeresés útján lett az Infinety Network új partnere.
A Sanoma Media új, pontosabb célzással éri el a felhasználókat – tartalomhoz és érdeklődéshez illeszthetők a hirdetések.

A média könyörtelen

4756
A Ferling Webline médiakutatása szerint a korábbi sikerek sem tudják elcsitítani az EB alatt elkövetett hibán csámcsogó online portálokat.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése