TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.

Tuti tippek online tartalomfejlesztőknek

6530
A 8 legfontosabb tartalomfejlesztési elv, amelyeket a cégek gyakran rosszul alkalmaznak. Te jó csinálod?

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

Infinety: közösségi enciklopédia

6510
A külföldi Wikihow.com modelljét meghonosító Hogyankell.hu weboldal direkt megkeresés útján lett az Infinety Network új partnere.
A Sanoma Media új, pontosabb célzással éri el a felhasználókat – tartalomhoz és érdeklődéshez illeszthetők a hirdetések.

A média könyörtelen

4756
A Ferling Webline médiakutatása szerint a korábbi sikerek sem tudják elcsitítani az EB alatt elkövetett hibán csámcsogó online portálokat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése