TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(sg.hu) A számítógépek természetes beszédértelmezése és az akár protéziseket is létrehozni képes 3D nyomtatás – ezek a technológiák is szerepelnek a Gartner piackutató cég idei Hype Cycle for Emerging Technologies nevű jelentésben, amelyben minden évben nyilvánosságra hozzák a jövőben meghatározó szerepet betöltő fejlesztéseket.
(DMSZ/DMA UK) Egy friss Deloitte felmérés szerint a márkáknak igencsak nagy erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy alkalmazásaik akár csak 1000 letöltést is elérjenek.

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.

Karrierépítés és CSR

2096
(BTL.hu) Évről évre fontosabb a leendő munkavállalók számára potenciális munkáltatójuk társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Nestlé által a friss diplomások körében végzett aktuális felmérés eredményeiből.
(BTL.hu) Egy év alatt a legismertebb mobil operációs rendszerré vált az Android idehaza, s a márka könnyen meghódíthatja a 2011-es esztendőt is a magyar okostelefon piacon – mutat rá az Ipsos 2011 márciusában készített reprezentatív lakossági online kutatása.
(BTL.hu) A fogyasztók mintegy 60 százaléka vásárol világszerte kereskedelmi márkás árukat, és ezeknek 90 százaléka úgy gondolja, hogy ezen a szokásán a válság után sem fog változtatni. A saját márkák és a promóciók szerepének izmosodása határozza meg a brandek jelenleg nem éppen kedvező helyzetét. További kihívás a piac számára, hogy a vásárlók nem mindig tudják beazonosítani a private label cikkeket, és abban a hiszemben teszik ezeket a kosarukba, hogy magas minőségű külföldi márkákat vesznek.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése