TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(sg.hu) A számítógépek természetes beszédértelmezése és az akár protéziseket is létrehozni képes 3D nyomtatás – ezek a technológiák is szerepelnek a Gartner piackutató cég idei Hype Cycle for Emerging Technologies nevű jelentésben, amelyben minden évben nyilvánosságra hozzák a jövőben meghatározó szerepet betöltő fejlesztéseket.
(DMSZ/DMA UK) Egy friss Deloitte felmérés szerint a márkáknak igencsak nagy erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy alkalmazásaik akár csak 1000 letöltést is elérjenek.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.

Karrierépítés és CSR

2096
(BTL.hu) Évről évre fontosabb a leendő munkavállalók számára potenciális munkáltatójuk társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Nestlé által a friss diplomások körében végzett aktuális felmérés eredményeiből.
(BTL.hu) Egy év alatt a legismertebb mobil operációs rendszerré vált az Android idehaza, s a márka könnyen meghódíthatja a 2011-es esztendőt is a magyar okostelefon piacon – mutat rá az Ipsos 2011 márciusában készített reprezentatív lakossági online kutatása.
(BTL.hu) A fogyasztók mintegy 60 százaléka vásárol világszerte kereskedelmi márkás árukat, és ezeknek 90 százaléka úgy gondolja, hogy ezen a szokásán a válság után sem fog változtatni. A saját márkák és a promóciók szerepének izmosodása határozza meg a brandek jelenleg nem éppen kedvező helyzetét. További kihívás a piac számára, hogy a vásárlók nem mindig tudják beazonosítani a private label cikkeket, és abban a hiszemben teszik ezeket a kosarukba, hogy magas minőségű külföldi márkákat vesznek.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése