TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hogyan lesz az EGYből NÉGY?

4225
A BEE Group hagyományteremtő céllal indította el kezdeményezését: áprilisi forgalmának 4%-át ajánlja fel a Bátor Tábor és a NOÉ Állatotthon Alapítványnak.
Közismert emberek csatlakoznak az Élet-Érték Alapítvány kezdeményezésére indított aláírásgyűjtéshez.

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

AVON - Az erőszak ellen, a nőkért

4089
Az AVON több tízezer fős hazai tanácsadó-hálózatában népszerűsíti az aláírásgyűjtést a családon belüli erőszak törvényi szabályozásáért.
A KBC új éghajlatváltozási programot fogadott el. A program része a belgiumi bankcsoport átfogó társadalmi felelősségvállalására vonatkozó cselekvési tervének.
A vállalati honlapokon elérhető információk alapján ebben az évben is első helyezést ért el a Magyar Telekom. A megkérdezett érintettek viszont az Audit tartják a leginkább felelős cégnek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése