TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az évente megrendezett Puha játékfigura kampánnyal az IKEA a Save the Children és az UNICEF oktatási programjainak keretében támogatja a fejlődő országok gyermekeit.
A Civil Licit fenntarthatósági aukción minden felkínált civil szolgáltatás vállalati partnerre talált összesen több mint kétmillió forint értékben.

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...

Új módszerrel a beszédközpontú nyelvtudásért

Bár hazánkban egyre nő az idegen nyelvet tanulók aránya, a tudásszintet illetően azonban egyre ...
Az AVON Magyarország közel 40 millió forintot adományozott az Európai Nőgyógyászati Onkológiai Akadémiának (EAGC).

H&M – UNICEF együttműködés

5423
A H&M összesen 7.99 millió dollárral járul hozzá a projekthez, amely a cég történetében a legmagasabb, közösségi beruházásra adományozott összeg.

Együtt a gyermekekért

5392
Sikeres a Danone Kft. programja: több, mint 2,6 millió forint gyűlt össze a kezelt vagy utókezelt gyermekek javára.
A cél előmozdítása érdekében a UPS összesen 2,2 millió dollárt ajánl fel egy sor környezetvédelmi szervezet részére.
Az Év Társadalmi Befektetési Programja mellett a leginnovatívabb, a legsikeresebb, és a legnagyobb hatást elérő vállalati támogatási programokat díjazta a Magyar Adományozói Fórum.

Philips a mellrák ellen

5301
A Philips elkötelezettségét az egészség és a jólét megőrzésének irányába hosszú távú támogatással erősíti.
A résztvevő nyolc tagvállalat munkavállalói társadalmi felelősségvállalásuk jegyében megvalósított akcióikat is megmérettethetik a Good CSR díjért.
A K&H Csoport a kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére is kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalási stratégia megvalósítására.
A MOL Új Európa Alapítvány Gyermekgyógyító programjának támogatásával különböző típusú sérüléssel élő gyermek táborozott.
A Programban, a résztvevők egy vészjelző készüléket kaptak, amely a riasztást és a tartózkodási helyet egy gombnyomásra képes a Vodafone hálózatán keresztül elküldeni.
Már 135 ezren regisztráltak a családok egyesítését segítő online szolgáltatásra
A Telenor több mint 500 önkéntes dolgozója vállalt önkéntes munkát a vállalat székhelyének városában.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése