TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az évente megrendezett Puha játékfigura kampánnyal az IKEA a Save the Children és az UNICEF oktatási programjainak keretében támogatja a fejlődő országok gyermekeit.
A Civil Licit fenntarthatósági aukción minden felkínált civil szolgáltatás vállalati partnerre talált összesen több mint kétmillió forint értékben.

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...
Az AVON Magyarország közel 40 millió forintot adományozott az Európai Nőgyógyászati Onkológiai Akadémiának (EAGC).

H&M – UNICEF együttműködés

5423
A H&M összesen 7.99 millió dollárral járul hozzá a projekthez, amely a cég történetében a legmagasabb, közösségi beruházásra adományozott összeg.

Együtt a gyermekekért

5392
Sikeres a Danone Kft. programja: több, mint 2,6 millió forint gyűlt össze a kezelt vagy utókezelt gyermekek javára.
A cél előmozdítása érdekében a UPS összesen 2,2 millió dollárt ajánl fel egy sor környezetvédelmi szervezet részére.
Az Év Társadalmi Befektetési Programja mellett a leginnovatívabb, a legsikeresebb, és a legnagyobb hatást elérő vállalati támogatási programokat díjazta a Magyar Adományozói Fórum.

Philips a mellrák ellen

5301
A Philips elkötelezettségét az egészség és a jólét megőrzésének irányába hosszú távú támogatással erősíti.
A résztvevő nyolc tagvállalat munkavállalói társadalmi felelősségvállalásuk jegyében megvalósított akcióikat is megmérettethetik a Good CSR díjért.
A K&H Csoport a kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére is kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalási stratégia megvalósítására.
A MOL Új Európa Alapítvány Gyermekgyógyító programjának támogatásával különböző típusú sérüléssel élő gyermek táborozott.
A Programban, a résztvevők egy vészjelző készüléket kaptak, amely a riasztást és a tartózkodási helyet egy gombnyomásra képes a Vodafone hálózatán keresztül elküldeni.
Már 135 ezren regisztráltak a családok egyesítését segítő online szolgáltatásra
A Telenor több mint 500 önkéntes dolgozója vállalt önkéntes munkát a vállalat székhelyének városában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése