TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító vállalatok kapták az elismerést.
Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

Támogatói szemmel is egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

A Generali Gyerek Sziget megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. ...

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...

1% Segítség

6245
A Nem adom fel és a Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.
A BT munkatársai önkéntes munkájukkal, a Kossuth Lajos Gyermekotthon és Általános Iskola környezetének megújításával köszöntötték a tavaszt.

Man at Work jószolgálat

5939
Adminisztrációs munkaerőt „adományozott” a Man at Work a veszprémi Bébi Koraszülött Mentő Alapítvány támogatására.
A Duna Televízió riporterének, Altbäcker Zsuzsannának adott át díjat a Dreher Sörgyárak Zrt.
A UNICEF és az easyJet, az utasok adományai által eddig 1 millió fontot gyűjtött össze.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat karácsonykor is hátrányos helyzetű, rossz anyagi körülmények között élő, rászoruló gyermekeket ajándékoz meg ünnepi programokkal és sok-sok ajándékkal.
Hazai élelmiszeripari vállalkozások, köztük az Unilever Magyarország is aláírta azt az EU Vállalást, amely gyermekeknek szóló reklámozás terén fogalmaz meg önszabályozást.

December 1. – AIDS Világnap

5641
December 1. az AIDS világnapja. Az UNICEF azon dolgozik, hogy 2015-re az új fertőzések száma a gyerekek körében nulla legyen.
A TakarékPont Hálózat idén első alkalommal csatlakozott az Ezer Lámpás Éjszakája rendezvényhez, amely az Alföldi Tej együttműködésével rajzversenyt hirdetett.

Önkéntes orvosok Erdélyben

5601
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat önkéntes orvos-csoportja közel 2900 vizsgálatot végzett Erdélyben egy hét alatt.
A söripari vállalat évente támogatja a gyárainak otthont adó városok civil szervezeteit, idén a természetvédelem került a fókuszba.
Az évente megrendezett Puha játékfigura kampánnyal az IKEA a Save the Children és az UNICEF oktatási programjainak keretében támogatja a fejlődő országok gyermekeit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése