TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyar Adományozói Fórum (MAF) pályázatának díjait adták át 2015. október 1-jén a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet a Fény Utcai Piac

Szeptembertől év végéig „szórakoztató központként” is működik majd a 20 éves Fény Utcai Piac. ...
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje
Karácsonyi ajándékként legtöbben szeretetre vágytak – derült ki az üdítőgyártó karácsonyi kutatásából.
Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.
Több mint 50 rászoruló kisgyermeknek adtak át ajándékot a cégcsoport vezetői és munkavállalói az Adventi Ünnep a Bazilikánál rendezvénysorozat keretében.
A gyantázásra specializálódott nemzetközi Wax In The City franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.
A francia cég számára idén több sikeres aktivitást is készített az Artvertising – Network Agency.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
Négy kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése