TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyar Adományozói Fórum (MAF) pályázatának díjait adták át 2015. október 1-jén a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje
Karácsonyi ajándékként legtöbben szeretetre vágytak – derült ki az üdítőgyártó karácsonyi kutatásából.
Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.
Több mint 50 rászoruló kisgyermeknek adtak át ajándékot a cégcsoport vezetői és munkavállalói az Adventi Ünnep a Bazilikánál rendezvénysorozat keretében.
A gyantázásra specializálódott nemzetközi Wax In The City franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.
A francia cég számára idén több sikeres aktivitást is készített az Artvertising – Network Agency.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
Négy kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése