TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Képzett munkaerő, fejlett szociális készségek, kulturális ismeretek – ideálisan így nézne ki egy társadalom.
A társadalmi felelősségvállalás jelentése, megítélése az elmúlt évek alatt fokozatosan változott, a CSR beépült a köztudatba és a vállalati gyakorlatba.

A céges rendezvények látványgurui színházi produkcióval jelentkeznek

6 kontinens és 50 ország után végre Budapesten a művészet új dimenzióját jelentő látványszínház. ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Hőszigetelt házban, rendezett környezetben lakhat a jövőben egy rászoruló vecsési család a Vecsési Ipartestületnek és a Praktiker áruháznak köszönhetően.
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál.
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
A foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a bevásárlóközpont tetőkertjén.
A magyar PepsiCo a „Teljes Élet” Szociális Alapítvány munkáját támogatja jótékonysági programjának keretében 10 000 dollárral. Az alapítvány évente több mint 130 sérült fiatalnak és családjának segít Fejér megyében.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
A 8. Gyerek ARC alkalmából az Orbit pályázatot hirdet 6-14 év közötti gyerekek számára. Hagyománynak számít, hogy a pályázati kiírás egy képzeletbeli lény, Biox levele nyomán születik.
A törődésre és gyengédségre ösztönző Milka Karácsony Express személyre szóló üzenetek továbbítására született.
A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány egész évben különböző akciók keretében kívánta felhívni a figyelmet az újraélesztés fontosságára, és erre a napra is külön kampányt indít.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése