TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.
Egy éves a fogyatékossággal élő emberek által működtetett Nem Adom Fel Cafe & Bar.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.
A különleges ízkombinációkkal készült torták, kekszek, cake pop-ok és számos más édesség fele a bécsi úti I Love Kexben cukor-, glutén- és laktózmentes.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Mint a legtöbb családi vállalat, az 1991-ben mindössze két munkatárssal induló Hörmann Hungária is áldoz a társadalmi felelősségvállalásra.
Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
A 89.5 Music FM Jótündére hagyományosan karácsonykor nyújt segítséget a rászorulóknak.
A legkülönbözőbb módon segítenek másokon, de a céljuk ugyanaz: jobb hellyé akarják tenni a világot.
A MAF díjkiosztóján az Ericsson, a K&H és a Tesco támogatási programjai nyerték el a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának fődíjait.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.
A Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv célja a gyermekek fogyatékosság és másság iránti érzékenységének korai fejlesztése.
Ezzel a címmel rendezi meg idei éves konferenciáját a Magyar Adományozói Fórum október 12-én a PwC székházában.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése