TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok szegmensében az ALDI elsőként kötelezte el magát a vállalati stratégia szintjén a fenntarthatóság tíz egyetemes alapelve iránt az emberi jogok, a munkajog, a környezetvédelem és a korrupció elleni harc területén, és vállalta az alapelvek érvényesítését napi működésében.
A Procter&Gamble idén a TESCO Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely a Magyar Úszó Szövetség A Jövő Bajnokai programjában résztvevő fiatal úszókat támogatja.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.
Egy éves a fogyatékossággal élő emberek által működtetett Nem Adom Fel Cafe & Bar.
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.
A különleges ízkombinációkkal készült torták, kekszek, cake pop-ok és számos más édesség fele a bécsi úti I Love Kexben cukor-, glutén- és laktózmentes.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Mint a legtöbb családi vállalat, az 1991-ben mindössze két munkatárssal induló Hörmann Hungária is áldoz a társadalmi felelősségvállalásra.
Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
A 89.5 Music FM Jótündére hagyományosan karácsonykor nyújt segítséget a rászorulóknak.
A legkülönbözőbb módon segítenek másokon, de a céljuk ugyanaz: jobb hellyé akarják tenni a világot.
A MAF díjkiosztóján az Ericsson, a K&H és a Tesco támogatási programjai nyerték el a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának fődíjait.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése