TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Bárki rákerülhet az Unicum karácsonyi díszdobozára

A szeretteinktől kapott támogatás meghálálásában segít karácsonykor az Unicum: a limitált és ...
Mitől barnul be a sült hús, és miért ég oda a pirítós? Louis-Camille Maillard ismerte a válaszokat, a világot mégsem érdekelte.

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.
Munkamegbeszélést, sajtótájékoztatót, konferenciát szervez? Érdemes kipróbálni, milyen élményt nyújt, amikor a tudományosan összeállított ételek, igényes tálalással és íz világgal párosulnak.
Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.
A Kométa őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékeinek előnyeire.
A résztvevő nyolc tagvállalat munkavállalói társadalmi felelősségvállalásuk jegyében megvalósított akcióikat is megmérettethetik a Good CSR díjért.

Uzsonna a Kométától

5139
A tanévkezdés alkalmából a kaposvári Kométa Zrt. 700 helyi elsős kisiskolást és a kisegítő iskola diákjait kínálta uzsonnával.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése